Totaal aantal Berichten: 14
- DS 3 1.6 E-HDI 90Pk Airdream So Chic
Hoi, weet er iemand hoe het deurpaneel eruit moet? Ik wil nl spiegels plaatsen die electrisch inklappen aangezien er die bij mij niet op zitten. Nu heb ik de gehele deurpaneel los behalve bij de deurklink, ik heb geprobeert deze los te trekken maar moet hier zoveel kracht voor zetten dat ik bang ben deze af te breken. Kan iemand mij ook vertellen waaraan ik kan zien dat de spiegels electrisch inklapbaar zijn? bv door het aantal stekkers ?
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
In de handgreep van de deur zit een klein dopje. eruit ermee en dan het schroefje verwijderen.
in de ronding vn de deur zitten nog 3 of 4 schroeven.
de deurklink komt vanzelf mee met het deurpanel.
op zijn frans. trekken dus. whaa
kwa aantal stekkers moet je even mijn topic bekijken daar staan misschien wat foto.
thanks hier kan ik wat mee, ga daar dit weekeinde mee aan de slag.
- ZX 2.0i 16v
- AX 1.1 axion
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Gelukkig.
en hou ons op de hoogte.
en zeker met foto’s
nou uitbouwen is geen probleem het inbouwen wel, de kabels zijn nl niet voorverwerkt of te wel,
geen kabels aanwezig.
Nu ben ik naar de citroen dealer geweest die me een schema hebben gegeven maar daar komik dus niet uit.
Ik heb alwel de spiegels geplaats (fotoos volgen) maar dus niet aangesloten pff. Nu maar op zoek naar een sloop die een ds3 heeft staan waar ik de kabel uit kan halen.
gr toon
- ZX 2.0i 16v
- AX 1.1 axion
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
Sloop ds3 of een via http://www.schadeautos.nl
staan ook vaak leuke dingen op.
Zo nu eindelijk mn spiegels uitgebouwd en ingebouwd. Het heet wel wat voeten in aarde maar gelukt. Wel wat problemen met de stekkers loshalen van het slot, zoals je ziet moet de deur los van het voertuig. Verder is het een kwestie van de bekabeling losmaken en de nieuwe plaatsen. Nu alleen nog de computer laten uitlezen.
nog wat fotoos. En het is niet een kabeltje bij plaatsen maar een complete kabel van een ds 3 bij de firma Opdam. Wel ff opletten met het terugplaatsen van de deur want in eerste instantie lekte de deurrubbers en moest de deur wat strakker worden afgesteld.