3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
5 bak achter 2 l benzine
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 28 januari 2014 06:08 PM
  [ # 31 ]

voor de 4 bakken zijn twee verschillende reductie kasten geleverd, eerst alleen een korte (max. 100/105km/u) later een iets langere overbrenging met de korte als optie (voor in de bergen!)

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 28 januari 2014 06:19 PM
  [ # 32 ]

B20/614: 1985cc, 13,3kgm bij 2500tpm, 65pk bij 4750tpm (dat is net zoveel als een 1299cc GSA!!!)
B22/615: 2175cc, 12.8kgm bij 2250tpm, 61.5pk bij 4500tpm

maar nu de allermooiste:

B25/637: 2500cc: 15,1kgm bij 2000tpm, 69.5pk bij 4000tpm (en als je de grote plastic fan van de waterpomp af haalt heb je 75 pk net als de 2,5l platte diesel CX)

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 28 januari 2014 08:19 PM
  [ # 33 ]

het zal blijken hoe het gaat, ben erg benieuwd trouwens hoe dit gaat rijden, en ik heb een electr fan nog liggen. ik wordt zo gelukkig als we dit jaar de route napoleon gaan rijden, de cameon happy in zijn geboorteland gooi

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43303
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 28 januari 2014 08:23 PM
  [ # 34 ]

Mooi zeg dat je die prise-as hebt kunnen overzetten. Goed bezig!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 28 januari 2014 08:24 PM
  [ # 35 ]
waterman schreef:

Mooi zeg dat je die prise-as hebt kunnen overzetten. Goed bezig!

waterman heb jij dan ook moeite om de veerdruk weer te voelen? beschadigd of heb ik de circlip naar binnen geramd? een idee?

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 31 januari 2014 09:56 PM
  [ # 36 ]


en deze moet nu voor het blokje, lekker op hoogte das beter voor het rugje.. en beter voor de pk’s

en de bak zit er achter dus en ik ben zo benieuwd hoe dit rijd allemaal

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 01 februari 2014 09:48 PM
  [ # 37 ]

is zo wel erg makkelijk kleppen stellen, aanrader dus Laughing

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 18 februari 2014 11:15 PM
  [ # 38 ]


heeft iemand nog kippegaas?

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 19 februari 2014 12:57 AM
  [ # 39 ]

Waarom verwacht ik de fan nou achter de radiator i.p.v. ervoor? Stoere koplampen trouwens.

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 19 februari 2014 07:45 AM
  [ # 40 ]

omdat dat wel vaak het geval is, maar dan moet je een erg dunne hebben wil het er tussen passen, of de radiateur moet vooruit. deze peugeot fan zit er ook voor en draait de goede kant op . is een kwestie van ontwerp, je kunt hem de andere kant op laten draaien alleen zuigt hij minder goed dan hij blaast (stand van de schoepen)en de belasting van zijn axiale lagertje (druklagertje)gaat dan andersom werken en dan kan het fanblad er wel eens uitvliegen. al met al dus toeval welke past en waar hij komt. deze hier dus en dit zal het worden. komen nog wel twee geleide platen naast de radiateur als trechter om meer lucht te vangen. kan geen kwaad.  huh

Profiel  
 
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 19 februari 2014 01:30 PM
  [ # 41 ]
Vadela schreef:

ik wordt zo gelukkig als we dit jaar de route napoleon gaan rijden, de cameon happy in zijn geboorteland gooi

Is de jouwe van na 1986 dan? Anders moet je alsnog je vakantieplannen wijzigen en naar Italië gaan!

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 19 februari 2014 07:08 PM
  [ # 42 ]

maar het is een citroen hoor, staat op kenteken en heeft een citroen motor..maar italie staat ook nog op de lijst,
Pas de soucis…....... of zoiets

Profiel  
 
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 19 februari 2014 10:54 PM
  [ # 43 ]

als je kan uitvogelen waar alle onderdelen geproduceerd zijn en dan een route maken om langs al die locaties te gaan lijkt me wel heel stoer! Ik vermoed dat de motor, versnellingsbak, remmen wielophangingsdelen en zelfs het paard allemaal uit Frankrijk komt, en dat eigenlijk alleen de blikken doos, glas en verlichting etc uit Italië komen.
In een oude publicatie meen ik ooit gelezen te hebben dat de C32/35 en 242 in Val di Sangro zijn gebouwd, dus nog voor dat het omgedoopt werd tot Sevel Sud en feestelijk werd geopend in 1979/1981 (?) !!!

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
Vadela
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 184
Geregistreerd: 29-11-2010

Gepost: 19 februari 2014 11:39 PM
  [ # 44 ]

schitterend, zou wat zijn maar ik wist niet van de fiat assemblage, maar ja, van origine ford monteur dus frans was niet ons ding….................... totdat….. ik zelf één kocht.
blijft schitterend product zo’n ding, zolang hij niet instort tenminste

Profiel  
 
Diesel Rinus
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006

- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Gepost: 19 februari 2014 11:58 PM
  [ # 45 ]

Hmmm lees nu in de persmap van de presentatie van de C32/35 en 242 dat de bus in Turijn geassembleerd zou worden…

waar rook is, is…


LHM only!

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook