Totaal aantal Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
In het dopje zit een peilstok!
Er moet rode stuurbekrachting vloeistof in!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Het is inderdaad rood wat erin zit. Hij staat zo’n 3mm onder de C, volgens het boekje moet het niveau tussen de min en de max staan. Ga ervan uit dat die C en H de min en de max zijn?
Wat stinkt dat spul trouwens!
Totaal aantal Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Zou ik effe moeten kijken Bart.
Trouwens je kunt pas meten als de auto loopt meende ik..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Even gekeken: Wat jij zegt klopt maar onderaan staat ook nog wat vermeld..
Misschien dat iemand ook antwoord hierop heeft?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Thnx voor het kijken:)
In het instructieboekje staat dat het tussen de MIN en de MAX moet staan. Echter is dat niet te vinden op die pijlstok
Waar staat het pijl bij die van jou Gert?
Heb vandaag de originele speakers vervangen voor wat anders, klinkt een stuk beter! Die originelen wegen echt niks!
Totaal aantal Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Die cijfers bart.
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
C voor Cold, H voor Hot en onderaan het ‘peilstokje’ staat ‘Add’...
Thnx heren! Eigenlijk mag er wel wat bij dus:)
Gisteren nog even 2 nieuwe ruitenwissers gemonteerd. De wagens komt steeds meer af!
Ook heb ik een half uur lang 140 gereden (eindelijk een auto die dat kan ). Alleen jammer dat het verbruik dan schrikbarend omhoog schiet.
Wat mij opviel, was dat de snelheids meter eigenlijk een beetje zwabbert. Het is niet zo als bij oudere wagens dat hij loopt te trillen, hij zwabbert echt een beetje. Dit doet hij dus alleen bij wat meer snelheid en hoe harder je rijd hoe meer hij gaat zwabberen. Heel langzaam gaat de naald dan een beetje heen en weer.
Kan dit komen door kortsluiting in een cel van de accu? Die levert nog maar 5/6 van zijn capaciteit, dit had de garage nagemeten.
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Snelheidsmeter is elektronisch, met een puls vanuit de versnellingsbak. Kan dus vanalles zijn.
Die slechte accu zou ik lekker vervangen trouwens. Let wel op met het vastschroeven van de beugel op de accu, de bevestiging op de accubak wil nog wel eens breken.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb de accu inderdaad gistermiddag uit voorzorg maar vervangen. Viel mij ook al op hoe slap dat plastic was, je blijft maar doordraaien aan die boutje want dat ding blijkt maar niet vast te zitten tot je ziet dat die plastic ‘‘dingen’’ langzaam omhoog komen. Oeps..
In een ander topic las ik dat het smeren van de schakelstangen kan helpen tegen het stroeve schakelen. Dit is juist! Bij mij zat er voor zover ik kon zijn geen druppel smeermiddel op. Alles lekker ingesmeerd met olie en het schakelt al een stuk beter.
Die snelheidsmeter moet maar lekker blijven zwabberen. Het is niet anders dan.
Goh, de meter is al een stuk minder gaan zwabberen. Hoe het kan? Ik heb geen idee..
Heb toch zin zelf een bezig te gaan met die tankvlotter. Vraag me alleen wat af.
Kan ik veilig alle slangen en kabels loshalen van de pomp? Ik ben namelijk als de dood dat ik alle elektronica ontregel
Vandaag de bougie’s vervangen. Maar of dat nodig was… Ze kunnen er nu in ieder geval zeker weten weer even tegenaan!
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Heb je wel de elektrodeafstand van de nieuwe bougies gemeten? Anders heeft vervangen weinig zin.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Waar moet die eigenlijk op staan?
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Geen idee Maar voor goede ontsteking wel van belang. Uit de fabriek zullen ze wel redelijk zijn, maar even een voelermaatje ertussen en je weet het zeker.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!