Voor de sceptici, zie de foto’s. Wat ik daarmee wil zeggen is dat ik geen overenthousiaste amateur ben die van toeten noch blazen weet en dus maar een aardig autootje koop, omdat het zulke leuke modelletjes zijn. Ik ben inderdaad geen monteur met alles erop en eraan, ook geen freak die aan de vorm van de moertjes kan zien om welk bouwjaar het gaat en ook spreek ik het geheiligde vakjargon niet, zeker niet als ik haast heb. Maar sleutelen kan ik wel.
Terug dan naar het eigenlijk onderwerp: of ik me terecht bedonderd voel of niet. Het merendeel van jullie vindt van niet. Ik verbaas me over de vanzelfsprekendheid waarmee het blijkbaar gewoon wordt gevonden dat je een kat in de zak koopt. Dat mag ik verwachten van een barrel van € 250 of zo, maar niet van een auto die ik voor € 850 – nogmaals, ook weer niet niks- van mensen koop die zich als professionals profileren.