Rieske schreef:Een origineel Nederlandse SM en sinds 1988 in bezit van deze eigenaar. Wel weinig foto’s
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m776405567-citroen-sm-2-7-inj-1972-bruin.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&
previousPage=lr
Geen foto want wit is niet bruin.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er staat toch in de tekst dat die metallic wit is gespoten?
Daar heb je gelijk maar er staat verder ook dat het niet de auto op de foto is. Alleen vergelijkbaar.
Zo lees ik het tenminste.
Klopt helemaal. Ik heb foto’s gezien. Helaas lijken de achterpanelen te zijn verkamizoold met opplakspeakers. De rest van het interieur ziet er goed uit. Het is van zwart leer. De achterklep heeft wat roestplekken. Er zit ook een roestplekje op het linker achterscherm. Voor de rest lijkt het mee te vallen met de roest.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Pacific blue…........
http://cxdunord.eu/aanbod/index.php?option=com_rdautos&view=detail&id=14
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bleu Platine denk ik zo.
Robin Visser schreef:Klopt helemaal. Ik heb foto’s gezien. Helaas lijken de achterpanelen te zijn verkamizoold met opplakspeakers. De rest van het interieur ziet er goed uit. Het is van zwart leer. De achterklep heeft wat roestplekken. Er zit ook een roestplekje op het linker achterscherm. Voor de rest lijkt het mee te vallen met de roest.
De achterpanelen zijn volgens de eigenaar niet verzaagd. Tegenvaller is dat de deuren onderop roest hebben. De achterschermen zijn goed in vorm en lijken okay op een klein roestplekje na vanwege lakschade.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ervan uitgaande dat er niet zoveel in Nederland geleverde witte SM’s injectie te koop staan, schijnt de motor van deze auto vast te zitten. En de prijs schijnt ook nauwelijks onderhandelbaar te zijn. Dat heb ik van twee mensen gehoord.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dus dat ding gaat gewoon 45k kosten
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat is toch juist mooi? Hoe duurder ze worden, hoe beter het is!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik dacht dat dat alleen mooi was als je er al 1 had, niet voor degene die deze nog moet kopen
Vanaf jouw positie perfect dus!
Buiten de eventueel vastgelopen motor, is het wel een ideaal plaatje.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:Ik dacht dat dat alleen mooi was als je er al 1 had, niet voor degene die deze nog moet kopen
Vanaf jouw positie perfect dus!
Ook vanuit een andere positie: als auto’s duurder worden worden ze door een ander publiek gekocht en dat is meestal publiek met meer geld dat over een paar auto’s beschikt. In het geval van de sm voorkom je daarmee dat zo’n auto afgerost wordt op lpg door een of andere dagelijkse knakenrijder, worden er meer auto’s gerestaureerd of goed onderhouden en zo blijven er dus meer mooie auto’s over.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die lelijke velgen brengen misschien nog wat geld op
Wil iedereen graag een witte SM? Ben er persoonlijk niet weg van…