hahah.. oke,
Mijn excuses voor het kunnen denken dat een andere kleur ook mooi kon zijn.
Morgen gaat de grijze velgenlak er overheen!
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Haha, nee joh, was maar voor de gein. Ik vind in ieder geval dat grijs erg mooi op die velgen (en velgen in het algemeen) staat.
deur63 schreef:grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs, grijs.
hé!!! Je mag maar één keer stemmen hè!
ik zou er gewoon 16V MK2 velgen van maken. dat gaat denk ik heel mooi staan
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
mwa, denk ik niet.. onder een zwarte staat dat mooi omdat dat aardige overeen komt, groen daarintegen wijkt weer af van antraciet…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
spuit je de binnenkant van de velg toch in de kleur groen, ipv zwart of antraciet. dan komt het wel overeen
Iemand die goed met photoshop overweg kan en de speedlines van deze auto er bij de groene BX onder kan shoppen?
kan het wel doen, moet eerst even Photoshop er op zetten dan..heb gister de PC geformateerd.
hier de geshopte 16V.
overigens, ik vind het meer Antraciet…en absoluut geen groen
om eerlijk te zijn vind ik het niet echt mooi staan ops:
WYD schreef:Iemand die goed met photoshop overweg kan en de speedlines van deze auto er bij de groene BX onder kan shoppen?
Kicke, alleen was de bedoeling dat de donkere 16v mk2 velgen onder een vert triton BX werden geshopt
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
oww….weer niet goed gelezen.
shame on me ops:
Maakt niet uit, vind het wel een knappe shop hoor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
als je goed kijkt heb ik bij het voorwiel het niet helemaal netjes afgewerkt. ging meer om het gezicht natuurlijk.
zal even kijken of ik de velgen op een groene BX kan plakken nu
Haha, wel een mooie shop hoor. Maar waarschijnlijk komen er zwarte 16” 5spaaks velgen onder. Ik heb nog wel een setje peugeot speedlines liggen, maar daar moeten nieuwe banden op.
Ik heb mijn velgjes klaar… ze zijn weer gewoon grijs geworden, zoals ze dus eigenlijk ook waren, alleen zien ze er nu stukken netter uit :d
Maar als het budget het nog eens toe laat zou ik toch graag een paar mooi lichtmetaaltjes monteren.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop