De spiksplinternieuwe C3 “Seduction” van mijn vriendin…
Maddock
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 129

Gepost: 12 februari 2014 12:36 PM

jawel hoor mensen, na 8 jaar lang vrouwtjelief te overtuigen over “Franse merken” en al het gezever er rond door mensen die dus principiëel niet met Franse merken willen rijden (en dus: hoe kunnen ze dan in godsnaam weten waarover ze spreken?!?!) soit, lang verhaal in een notendop: vriendin zou voordien ook nooit in Citroën willen rijden hebben omwille van desinformatie die spijtig genoeg eerder regel dan uitzondering is in bepaalde kringen…

maar kijk, na al mijn tweede Citroën heel tevreden te verslijten zonder problemen, en met het laatste autosalon heb ik vriendinlief toch kunnen overtuigen die rudimentair (on)geveerde Duitse tanks waarmee ze steeds reed (VW, Seat) vaarwel te zeggen. (toegegeven, de pràchtige kleur van het wagentje deed haar oogjes fonkelen) Smile

ziehier de klassebak-annex-stadswagentje die ik haar heb kunnen aansmeren:

http://configurator-voertuigen.citroen.be/Nieuwe-C3/5-deuren#?step=1&Grades=F0000048&Engines=M12VTI82&Transmission=5&Version=1CXAA5HCG504A040&Color=0M#1#0MM00NKU&Features=0P#0#0PZ10RFF&Wheels=ZH#2#ZH10&MulticityConnect=0

in benzine-uitvoering wegens veel korte trajectjes in stad, de seduction-pack dus met al redelijk wat opties en mét de DRL’s enzo… en dus in de -al hierboven vernoemde- ongeloorlijk prachtige “encre-bleu” ofte “inkt blauw” uiteraard… een kleur die ons op een computerscherm al knap leek maar in het echt is het nog ZOVEEL MOOIER!! in bepaalde verlichting lijkt de auto pikzwart…. verplaats je standpunt en hij wordt donkerblauw… daar nog een straaljte zon bovenop en je hebt een diepe warme paarse glans… wat een prachtwagentje!!! en zoals het Citroën betaamt: heel volledig binnenin, geen wildgroei van knopjes maar evenmin woestijndroge soberheid, alles wat nodig is, mooi vormgegeven, gebruiksvriendelijk en nog leuk om naar te kijken ook!

alweer een nieuwe Citroënlover!!

(nu aan mij om het beestje zo te onderhouden zodat ze overtuigd blijft van haar aankoop die ze toch wel met enige twijfels heeft overwogen, maar das geen probleem: die 1.2 benzine uitvoering is een makkie om aan te werken, daar heb ik op gelet bij aankoop) Smile

Nobody expects the Spanish Inquisition!

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 12 februari 2014 01:18 PM
  [ # 1 ]

Hahahaha

Toevallig heb ik mijn vrouw ook zo een gekocht..
Wel rubi rood..
Ze heeft namelij een ongeval gehad met de c2 en die is nu rijp voor de sloop crying

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 13 februari 2014 12:18 AM
  [ # 2 ]

veel plezier met de C3 !

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook