hallo heren/dames
de pen die de achterveercylinder aan het achtersubframe borgt moet er naar 14 jaren af
en dat is me dus een hijs. De pen zit vergeleken bij BX of GS veel meer opgesloten in het subframe,
zodat het moeilijk te benaderen is
mijn ideen over geduldig wrikken, een nachtje in de (echte) kruipolie weken, en dan weer geduldig wrikken en tikken raken uitgeput.
aangezien ik me niet kan voorstellen dat ik de enigste ben die dit overkomt, wil ik graag de ervaringskundigen aan het woord laten
ben benieuwd
jelle
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik heb daar vorig jaar mee gevochten. Hij ging er niet uit. Ook niet na heetstoken enzo. Dus heb ik aan de achterkant van de arm een gat van ca 8 mm geboord, daar een stevige doorslag in gezet en met een hele grote hamer de hele veerstang incl dat houdertje waar die pen doorheen zit, uit de arm geramd. Vervolgens een andere veerstang gehaald. En klaar.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste