



























Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
F.SvM schreef:waterman schreef:Een soort Kelly dus, een bouwpakket…
Niks mis mee toch
Nou? Haar IQ is maar ietsje hoger dan een aap.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Een Kelly? Was dat een niet Citroen pakket?




























Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
erikkuiper schreef:ik geloof zelf meer in een na 85 er die wat ouder moest lijken om het bouwjaar geloofwaardig te maken.
maar hoeft natuurlijk niet.
Dus een serie 2 20RE met een serie 1 GTI-interieur en chassisnummer?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Geen roest aan het schuifdak. Die gleuf zag er wat roestig uit (van die brokkeltjes), maar zeker geen hardnekkige roest. Ook de dorpels, onderstel etc. zijn roestvrij! Hij is ook gekeurd als gewoon voertuig,hij is dus grondiger bekeken dan wanneer hij gekeurd zou zijn als oldtimer. Ik ken de verkoper ook onrechtstreeks. Ik ben er van overtuigd dat hij mij niet in de zak wil zetten.
Waarom deze kopen? Omdat hij er gewoon goed uitziet en min of meer weet van waar hij komt.
De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk gewoon het interieur en de bumpers en dergelijke vervangen, omdat hij deze gewoon mooier vond. Jullie zijn iets te achterdochtig in mijn ogen :p
Tja, je vraagt advies en dat krijg je dan ook.
Irtimid schreef:Die gleuf zag er wat roestig uit (van die brokkeltjes), maar zeker geen hardnekkige roest.
nee dat valt vast wel mee, zegt de doorgewinterde authandelaar.
ik denk dat het je gaat tegenvallen, zegt iemand die cx en vrij aardig kent.
en die ombouw betreft meer dan de bumpers overzetten hoor, die passen namelijk niet.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Ken misschien niet alles van CX, maar ben wel geen leek op gebied van auto’s/moto’s Heb hier zelf niet over gesproken met de verkoper..
je hebt gelijk.
snel kopen die auto, als hij er tenminste nog is, zo’n kans krijg je nooit weer.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v














































Totaal aantal Berichten: 43336
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Irtimid schreef:Het gaat dus om een ‘gewone’ 20 RE met bouwjaar 1981.
Dat kan niet. In 1981 bestond er géén cx 20 re. Er bestonden met de 2.0 liter motor slechts een CX Reflex en een CX Athena. De CX 20 RE is er pas met ingang van modeljaar 1986.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ja inderdaad, dacht dat RE stond voor reflex. Sorry voor de verwarring.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Irtimid schreef:. Ik ken de verkoper ook onrechtstreeks. Ik ben er van overtuigd dat hij mij niet in de zak wil zetten.
Waarom deze kopen? Omdat hij er gewoon goed uitziet en min of meer weet van waar hij komt.
:p
Waarom dan twijfelen aan de prijs?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Sable Doré schreef:Een Kelly? Was dat een niet Citroen pakket?
Ken je die niet,de Kelly kit?
Is net iets vrouwelijke
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




































Totaal aantal Berichten: 17407
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
“Nooit bij regen buiten geweest, meneer!”, terwijl we foto’s zien waarop de regen er vanaf druipt…
“Slechts één eigenaar, meneer!”, terwijl de historie met het hoe en waarom van de ombouw onbekend is…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Ik denk dat er voor dat geld betere cx’en te koop zijn.
En in ieder geval zeker met minder vraagtekens.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !