Inmiddels een sympathieke mail terug gehad
-Het is inderdaad LPG injectie, werkt nagenoeg hetzelfde als benzine injectie.
-wel met een andere verdamper dan de bekende gas verdamper, er komt een andere druk uit
-het loopt nog niet, hij moet nog wat dingen aanpassen aan de bedrading
-de sturing en regeling gaat met closed loop megasquit en lambdacontroller
-hij moet ook nog op benzine kunnen lopen vandaar die carburateur
verder nog een hoop termen waar ik nog even op moet googlen
Hij doet het voor de hobby, maar verwacht wel dat het veel beter gaat lopen.
Ik mag een keer langskomen, dan zou hij het verder uitleggen (dan wacht ik wel even tot het loopt, hehe)
Beter één eend op straat dan tien in het water….
@karelk
Duidelijk toch?
Niet in dit topic SVP
bogaard77 schreef:Die naam is in de ban. Niet gebruiken.
Niet naar verwijzen. Vraag een mod per PB waarom.
De prijzen liegen er niet om, zo’n computer kost al snel 300 tot 500 euro en dan heb je nog alleen maar de aansturing!
Aldus de site welke ik zojuist had gepost en welke is weggemaakt door Rene
Beter één eend op straat dan tien in het water….
@karelk: Welk deel van de dikgedrukte tekst is niet duidelijk?
bogaard77 schreef:Die naam is in de ban. Niet gebruiken.
Niet naar verwijzen. Vraag een mod per PB waarom.
Wim,
Disciplus Simplex
De url waar ik de prijzen had gevonden was http://www.jfe-tech.nl (ik hoop dat ik hier wel naar mag verwijzen, anders graag even aanpassen en de rest van mijn bericht dan nu wel laten staan)
Heerlijk zo’n vrij dagje googleen!
http://tinyurl.com/kfkfb8j
Mocht de bovenstaande link niet goed werken, via http://www.2cv6.nl kom je in elk geval wel bij de foto’s terecht. Je kunt doorklikken op de namen.
Dit is om de verdeler weg te kunnen laten, werkt hetzelfde als bij een A-Type; Wasted Spark
Nooit meer je verdelerkap of rotor hoeven te vervangen en een sterkere vonk doordat er geen energie verloren gaat in de overgang verdeler/rotor.
check ook die hoeveelheid draden aan de computer! Dat moet toch ergens op aangesloten worden zou je zeggen, maar wat allemaal? Oké deze bobine heeft al 4 draden nodig, dus das al meer dan de twee welke er normaal op zitten
EDIT: T(h)ijs, even tinyurl van gemaakt
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Toch zou ik zweren dat ik een keer een site ben tegengekomen van iemand anders welke er ook mee bezig was. Iets met een turbo of compressor erop. Een donkere GS(A)? niemand verder?
met googlen kwam ik niet verder dan Eddins:
Dat is die Amerikaan welke benzine injectie heeft gemaakt:
http://www.eddinsmoto.com/id131.htm dit is die Amerikaan
heel tof, en duidelijk zonder carburateur.
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Mischien staat hier wat, http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/205897/
Maar een beter advies: Hang r een alfasud 1.7IE blok in, ben je helemaal klaar, 100nog wat pk enz.
Gr. Wim.
Totaal aantal Berichten: 43270
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat is dan een Alfa 33 blok, niet van een Sud want de Sud ging maar tot 1500 cc en max 105 pk.. 2 nadelen: waterkoeling en de lengte van het blok. Het boxerblok van de alfa’s is een stukje langer dan dat van de gs. En in de gs zit ie al bijna klem tegen het voorfront.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ja oke, die bedoel ik eigenlijk ook de 33 1.7IE, zal die niet passen? zo veel langer is ie toch niet.
Ze gaan ook in kevers. Watergekoeld is wel lekker hoor met de 1.7IE 16V met 150pk.
Die 1.7boxer in 16V is weer erg te breed denk ik.
Gs compressor
WimV8: Waar komt dat plaatje vandaan?
Beter één eend op straat dan tien in het water….
ergens van het openbare .world wide web. geen idee meer verder. p foucher staat erop.
Gr. Wim.