Hallo mensen,
Mijn naam is Marcel, ben 40 jaar en kom uit het noorden van ons land. Wil gelijk een vraag stellen over een eventuele aankoop van een CX gti turbo 2. De betreffende auto is van 1989, met ongeveer 150d km op de klok. Dealer onderhouden en niet gerestaureerd. De auto staat al 10 jaar stil, waarvan de laatste 5 jaar buiten. Wat kan ik qua roest en problemen gaan verwachten? En wat is een rieele vraagprijs? (kleur is zwart en zonder leer/airco/schuifdak)
BVD, Marcel
Totaal aantal Berichten: 17405
- CX 2400 Super
Hallo Marcel, welkom op Citroën-Forum.nl. Als je een uitgebreide zoektocht naar een CX wilt beginnen, kun je het best een topic in het CX-subforum openen. Daar wil men je zeker met raad én daad terzijde staan. Eigenlijk zou ik me niet moeten laten verleiden om een mening over een auto te geven zonder een uitgebreide besschrijving en een serie duidelijke foto’s gezien te hebben, maar… vijf jaar stilstaand buiten zouden weleens voor heel veel ellende gezorgd kunnen hebben. Misschien kun je toch eerst wat meer informatie in het CX-subforum geven?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!