Hoi,
Ik vroeg me af of er mensen zijn die bij hun e-hdi de einddemper vervangen hebben of zelfs de hele uitlaat ten einde meer performance, maar ook om een beter / sportiever geluid te krijgen.
Ik heb namelijk de uitvoering met sportonderstel etc, maar ik vind het geluid nog niet echt sportief. Het klinkt niet echt slecht, maar ook niet dat je denkt..wow…sportief karretje.
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Diesel he, dat klinkt sowieso niet sportief.
http://www.youtube.com/watch?v=3FcHO8IqXWY
niet het beste voorbeeld, maar er zijn heel wat sportieve diesels met bijbehorend geluid hoor. Waar jij vermoedelijk aan denkt is het motorgeluid…dat klinkt bij een turbodiesel niet geweldig. De uitlaat kun je echter altijd aanpassen naar mooier geluid.
Houd er rekening mee dat de orignele uitlaat uit 1 deel bestaat van voor tot achter. Een losse einddemper monteren betekent dus zagen / snijden in je uitlaat.
goeie tip. PM Performance rekent 300 euro voor RVSeinddemper, dubbels RVS sierstuk, aanpassing diffuser, incl montage.. niet slecht toch, met 3 jaar garantie
Hier mijn complete MUSKETIER uitlaatlijn. Ik heb gekozen voor de dubbele uitlaatsierstuk. Je kan kiezen tussen verschillende sierstukken. Uitlaat klingt sportief , maar zeker niet te luid. Mijn Ds is een 150THP. Hier een foto ervan.
Stay tuned & go fast.