Ik heb een Berlingo XTR van 2011 , ik heb nog geen DRL (daylight running lights) en ik zou die graag hebben.
Waar kan ik die aanschaffen en laten plaatsen. Heb op het forum al mooie staaltjes gezien maar ik heb absoluut geen verstand van deze zaken. Graag enig advies a.u.bl
Musketier heeft ze, maar ik vrees dat je dan je mistlampen er uit moet halen…
die van Musketier zijn toch wel 1) enorm duur -voor heel goeie kwaliteit weliswaar- en 2) zoals je zegt moet je je mistlampen opofferen…
m.a.w. de Philips DRL4… kan je nu vrij goedkoop krijgen en past nagenoeg op élke wagen… iemand hier op het forum heeft deze ook geïnstalleerd en ik dacht ook op een XTR… zag er heel knap uit…
andere optie zijn de Philips DRL8: nieuwe technologie maar dubbel zo duur als de DRL4 maar nog steeds de helft goedkoper dan die juweeltjes van Musketier. (die Musketiers zijn volgens mij met kop en schouders de mooiste maar ik vind ze “bij-de-haren-getrokken-duur” sorry…)
ps: ik ben zelf aan het informeren en ik sta op het punt om die Philips DRL4’s aan te schaffen…. via amazon voor 59 euro… vind dit echt wel een koopje + zelf plaatsen is een makkie heb ik me al laten vertellen…
Nobody expects the Spanish Inquisition!
ziehier het topic waarover ik het hierboven heb…
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/212508/
voor dat geld vind ik deze er zeer professioneel en degelijk uitzien… + betrouwbare Nederlandse kwaliteit!
correctie: in het topic dat ik hierboven doorstuurde gaat het blijkbaar niet om Philips drl’s maar om een ander merk… al lijken ze op de foto sterk op die Philipsjes…
groeten!
ps: àls ik het doe -want mijn vrouw wordt gek als ik alweer iets bestel voor mijn wagen- zal ik hier zeker en vast wat foto’s zetten!