Ja is idd 15inch maar deze set heeft altijd elke winter op mijn eigen C4 gelegen. En paste perfect zonder problemen.
Totaal aantal Berichten: 107
- C4 (2004-heden) C4 1.6 e-HDi 115 Airdream BMP6 98g Exclusive
Had eergisteren een lekke band en heb dan maar van de nood een deugd gemaakt.
Heb de zomerbanden dan maar opgelegd , want een winterprik verwacht ik toch niet.
Moet wel eerdaags kijken voor nieuwe banden en kwam bij deze website uit ;
http://www.banden-popgom.be/autobanden/michelin/energy-saver-plus/205-55-r16-91-v
Heeft iemand ervaring met deze website of eventueel een andere link is ook altijd welkom.
Ik vind de es onder de c4 rommel hoor..
Denk dat ik de volgende keer uniroyal eronder leg..
De hp variant van michelin is ook fijner..
Onder onze nieuwe c3 liggen bridgestone’s affabriek eens kijken hoe die bevallen…
Je kan ook hier eens kijken. http://Www.reifen.com
Daar koop ik ze
Qua prijs liggen ze zeker kort bij elkaar. Bij popgom is de verzending wel gratis of ik kan natuurlijk ook in Aken zelf gaan.
Bij popgom kan je ze ook dadelijk naar de bandenboer sturen en ze daar laten opleggen.
Wat de Michelin betreft klopt het wel wat je zegt maar aangezien deze er standaard oplagen ...
Het valt me echt wel op dat onze auto zeer gevoelig is als het aankomt op zijn rubbertjes
Er was een merkbaar verschil na de switch naar de winterband .
Nu de zomerbanden op liggen is het weer een ander rijgedrag : Van tijd tot tijd trillingen aan het stuur terwijl er tijdens de opslag niets mee gebeurt is.
Ze liggen wel niet meer op dezelfde plaats want de slijtage was toch gelijkmatig.
Is er eigenlijk een rijrichting bij deze banden want ik vond niets terug van 1 of andere pijl op de band ?
Als iemand ervaring heeft met een ander soort/type band wat een merkbaar verschil oplevert tov de Michelins hoor ik het graag.
Wel een A-merk aub.
Uniroyal is super…
Die trilling heb ik ook bij de zomerbanden, eind van de maand gaat de c4 voor de beurt en kijkt de dealer er naar..
Waarschijnlijk even opnieuw uitballanceren
Mijn banden haal ik in aken of laat ik verzenden naar mijn dealer..
Die legt ze er voor mij altijd op..
Hij weet dat ik ze goedkoper vindt dan dat hij ze aankoopt… Hahahahaha
Wat vraagt je (onze ) garagist voor het opleggen van een band ?
Welke Uniroyal bedoel je , de rain sport 2 of 3 .
Spreek je uit eigen ervaring met dit merk icm de C4 ?
C4 nog niet, deze is nog heen jaar oud…
Maar in het verleden altijd uniroyal gereden, zelf op uniroyal naar de wintersport geweest .. Nooit probs.
Met de michelins ben ik over gestapt naar wb..
Ook op nat wegdek zijn de uniroyals formidabel…
Maar dat is mijn mening