14 van de 86
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
   
80-99-ZT de Trax van Graddus, modificircus
Gepost: 10 december 2011 12:14 AM
  [ # 196 ]

Zo doen anderen dat…

image342

Dan is het een kwestie van je afstelling of de zijwaartse beweging ook in je dash past…

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10328
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 10 december 2011 01:48 AM
  [ # 197 ]
graddus schreef:

Om de een of andere domme reden heb ik meer vertrouwen in een mechanische verbinding smile

Zonder elektriciteit loopt je trax sowieso niet!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Gepost: 10 december 2011 11:28 AM
  [ # 198 ]

Goh, dat meen je Very Happy

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 10 december 2011 01:31 PM
  [ # 199 ]

en ik maar denken dat je een diesel aan het inbouwen was…

Profiel  
 
Gepost: 10 december 2011 10:14 PM
  [ # 200 ]

Blijkbaar is dit een los plaatje, dus dat is aan te passen…

Profiel  
 
Gepost: 07 januari 2012 12:22 AM
  [ # 201 ]

Het spel is op de wagen…

photo

Profiel  
 
Gepost: 12 maart 2014 10:12 PM
  [ # 202 ]

Zo te zien lopen we hier een stukje achter. Door allerlei getreuzel en geneuzel is het project 4-bak inmiddels al ruim 2 jaar aan de gang. Het technische gedeelte was verreweg geklaard toen een ondeugdelijke nieuwe benzinepomp en iets teveel haast om het blok te laten lopen een klein brandje in het interieur veroorzaakten. Gevolg meer werk dan voorzien, maar wellicht maar goed ook, want inmiddels is de hele onderkant van de binnenzijde kaal geweest en uitgebreid behandeld tegen roest en ander onheil. Het eeuwige pluspunt bij deze auto, nog steeds geen rottigheid gevonden. Het gaat wat ver om hier een uitgebreid verslag te doen van al het gepruts tot hier toe, maar via deze en de volgende link zijn de nodige foto’s te vinden.

Op dit moment ben ik druk bezig de binnenkant te voorzien van een serieuze laag bitumineuze geluidsisolatie, zodat ik daarna het elektra achter het dashboard weer kan opbouwen. Situatie op dit moment:

Moet nog gebeuren, de bovenkant achter het dashboard (het stuk tussen de motorkap en de voorruit), de binnenkant van de dorpels, de binnenschermen achter, de vloer en een tweede laag over het hele schutbord daar waar het uitkomt op de motorruimte. Tot slot komt er nog een dikke geluidsisolerende mat op de vloer.

Profiel  
 
Gepost: 12 maart 2014 10:14 PM
  [ # 203 ]

En dan nog even de houder voor de vervallen achterste motorsteun modificeren en beplakken en een serieuze afdekplaat maken voor het gat achter de accu. Zou het nog helpen om geluidsabsorptie aan de binnenkant van de motorkap te plakken?

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 12 maart 2014 10:50 PM
  [ # 204 ]

ja.

Alles wat je dempt is meegenomen.

Let wel op dat het tegen de optredende temperaturen kan.

Profiel  
 
Gepost: 12 maart 2014 10:59 PM
  [ # 205 ]

Het is allemaal spul dat geëigend is voor het gebruik in voertuigen en/of motorruimtes EW.

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 12 maart 2014 11:16 PM
  [ # 206 ]

Dan zou het goed moeten gaan.


Ik heb er ook wel alle vertrouwen in dat het bij jou goed komt, maar er lopen genoeg lampenkappen rond die spul gebruiken wat gewoon in de fik gaat onder de motorkap.

Profiel  
 
Gepost: 12 maart 2014 11:17 PM
  [ # 207 ]

Ik heb mijn buik wel even vol van brandjes…

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5482
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 13 maart 2014 12:15 PM
  [ # 208 ]

Pakt het goed aan Marc!

Orgineel is ze nu niet meer.. Gelijk maar de auto laten spuiten dan maar!  Mr. Green

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 13 maart 2014 12:41 PM
  [ # 209 ]

Spuiten? Nee joh. Dat maakt hem juist lelijk!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 13 maart 2014 04:53 PM
  [ # 210 ]

Zeker als ik het doe Very Happy

Profiel  
 
 
14 van de 86
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook