Totaal aantal Berichten: 9355
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
JWH schreef:13 equipes dat is toch zo’n 62 meter CX.
JW
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Over Prestige gesproken.
Dat Frans zal wel gaan en een paar woorden Russisch is ook wel genoeg (njet, vodka, enzo), maar dat Fins, daar versta en lees je echt geen woord van.
Of kunnen we een lingua franca invoeren.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
guzziman schreef:zodra duidelijk is of ParExample kan en wil aanhaken met vertrek op 16 augustus zal ik het initiatief nemen voor een bijeenkomst. We hebben nog wel even, maar ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten en te brainstormen.
Groen licht! Wij vertrekken ook op 16 augustus. De plannenmakerij kan dus beginnen!
Wij zijn trouwens ook helemaal te vinden voor de hutten op campings. Misschien een paar keer afwisselen met een hotelletje, maar dat zien we dan wel. Het spreekt ons wel aan om niet alles van te voren te boeken.
Ik had al eerder het plan gelanceerd om op 16 augustus rustig te beginnen met een nachtboot van Kiel naar Oslo. Wat vinden jullie daarvan?
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
@Breeze:
Finnen hebben niet alleen de naam zwijgzaam te zijn, ze zijn het ook. Fins is dus niet echt nodig.
Er is een grapje dat Finnen onderling vertellen. Twee vrienden zien elkaar na jaren terug op straat. Vraagt de een aan de ander: “Zullen we wat gaan drinken?” Ze stappen een café binnen, drinken een bier, drinken nog een bier en nog een. Na het vijfde pilsje vraagt de een: “En hoe gaat het nu met jou?” Antwoordt de ander: “Ik dacht dat je bier wilde gaan drinken, maar je schijnt te willen ouwehoeren!”
Overigens, bier = olut
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hoera Peter! Wat leuk dat je groen licht hebt.
Wat mij betreft hoeven we ook niet alles van tevoren vast te leggen, maar een paar ijkpunten als houvast vind ik wel prettig. Laten we binnenkort gewoon eens bij elkaar gaan zitten om enkele reisopties te bekijken.
Heb er zin an!
@ Rens.
Met handen en voeten en een paar woordjes Engels redden we ons ook wel toch?
Google Translate heeft ook enorme moeite met Fins. Ik heb de afgelopen dagen eens geprobeerd wat zinnetjes te vertalen, maar Google maakt er een potje van.
- CX 2400 Super
@ guzziman / par eXeMple!
Zullen we tijdens de voorjaarsmeeting van Citroën-Forum.nl om de tafel gaan zitten? Die is op zaterdag 5 april in Den Bosch. Natuurlijk kunnen alle andere Raiders mee om die tafel zitten!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Breeze schreef:Dat Frans zal wel gaan en een paar woorden Russisch is ook wel genoeg (njet, vodka, enzo), maar dat Fins, daar versta en lees je echt geen woord van.
Of kunnen we een lingua franca invoeren.Adri
Zal ik anders maar gewoon een paar boekjes ‘Wat & Hoe’ op de boodschappenlijst zetten?
RensKorevaar schreef:@ guzziman / par eXeMple!
Zullen we tijdens de voorjaarsmeeting van Citroën-Forum.nl om de tafel gaan zitten? Die is op zaterdag 5 april in Den Bosch. Natuurlijk kunnen alle andere Raiders mee om die tafel zitten!
Een goede reden om 5 april naar Den Bosch af te reizen.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Goed plan!
Totaal aantal Berichten: 9355
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Hoop dat ik er ook kan zijn 5 april,lijkt me gezellig.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
RensKorevaar schreef:@ guzziman / par eXeMple!
Mag ik hier uit opmaken jij ook op 16 augustus afreist?
Dat zijn dan al 4 equipes die via Noorwegen reizen. Misschien moeten we daar dan ook maar alternatieve striping voor ontwikkelen.
- CX 2400 Super
Ons plan is om dat weekend te vertrekken en de veerboot van Kiel naar Oslo te nemen. Misschien bezoeken we voor Kiel nog Lübeck (staat heel hoog op mijn verlanglijstje) of het Schleswig-Holstein Musik Festival (goede herinneringen). We zouden ook graag een dag in Oslo doorbrengen, want of we daar zo snel weer komen, is zeer de vraag. Het idee is om vanaf Oslo eerst even wat kilometers te maken, bijvoorbeeld in een keer naar Bergen. De resterende dagen kunnen we dan hopelijk enkele uren rijden, maar ook nog voldoende tijd overhouden om wat van de cultuur en de natuur te genieten. Ik zal nog voor de voorjaarsmeeting wat plannetjes uitwerken…