rechter xenon defect citroen c4 2006
hermanroy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 20 maart 2014 04:27 PM

Hallo iedereen, ik ben Roy . Ik zit met een probleempje. Mijn linker xenonlamp wil niet opstarten van mijn c4 uit 2006, nu heb ik al nieuwe xenon lampen vervangen van Osram, dus deze zijn nieuw en heb deze alle twee op rechts getest en deze doen het allebei. De ballast achter de linker koplamp heb ik ook vervangen omdat de oude kapot was. Deze nieuwe of tweedehans heb ik ook getest op de rechter kant en deze werkt ook. Nu heb ik de bedrading ook nagelopen en ook daar kan ik niets vreemds vinden.Volgens mij is er ook maar 1 zekering voor beide koplampen en deze is ook heel. Dus al het goede weer naar de linker kant gebouwd en nog steeds gaat deze xenon niet aan. Nu heb ik al een citroen dealer gebeld en gevraagd of deze andere ballast ingelezen moet worden op de computer maar deze beste man had dat nog nooit bij de hand gehad. Beetje vreemd maar als dat zo is komt de xenon
wel heel betrouwbaar over dan. Nu is mijn vraag, heeft iemand een idee wat het misschien zou kunnen zijn. Ojaa de linker als de rechter ballast hebben het zelfde artikel nummer bij de dealer dus daar zit geen verschil in.
Wie heeft idee.  Alvast bedankt….

Profiel  

jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 10246

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 20 maart 2014 10:45 PM
  [ # 1 ]

Heb ik ook gehad met mijn zelf ingebouwde xenon. Bleek een slechte massaverbinding te zijn.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  

hermanroy
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 21 maart 2014 12:24 AM
  [ # 2 ]

Hallo, maar dit is orgineele xenon van citroen, en de massa heb ik nagekeken en schoon gemaakt. Maar natuurlijk heel erg bedankt voor het mee denken, het inleren op de computer hoeft dus eigenlijkook niet omdat ik de andere tweedehans ballast aan de andere kant getest heb en deze deed het ook gewoon. Dus nog steeds met de handen in het haar. Nu heb ik wel ergens gelezen dat als het lampje van de asbak niet werkt, het circuit niet rond is, dus een breuk bij het kapotte lampje. Het lijkt mij sterk maar ik ga hier toch even naar kijken.  Wordt vervolgt….

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook