Je mag op een eiland max 6 maanden met een buitenlandse plaat rijden, dan moet je naar het vaste land.
Maar nu heb ik gehoord dat je met een camper om de 6 maanden tussen eilanden zou kunnen switchen omdat je dan geen resident bent..
Iemand die hier iets van weet?
Rijd hier met een LPG tank rond zonder net want euro ‘95 kost 1 euro.
Voor uitbouwen zou ik naar NL moeten?
Geen optie uiteraard.
C35 is 30 jaar oud.
<edit mod: belediging van politicus verwijderd>
Probleem verzekering.
Iemand suggesties?
Veel dank
Een kat is toch goedkoper!
Daarvoor zou je eigenlijk op een spaans forum moeten zijn, het is immers spanje. Overigens vraag ik me wel af hoe je de APK doet, daarvoor moet je sowieso naar het Spaanse vasteland?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
APK?
Wie interesseert zich hier nu voor een APK.
Camper schorsen dus.
Een kat is toch goedkoper!
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Schorsen in NL = ook niet rijden in het buitenland hé..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ja, het hangt op Tenerife vol met camera’s om te kijken of je niet in een Nederlands auto rijd die geschorst is.
Politie chekcked dat ook als eerste, of je auto niet geschorst is in NL…
Een kat is toch goedkoper!