87 van de 183
« Eerste  < Vorige 85 86 87 88 89 Volgende >  Laatste »
   
Arjan’s CX 25 GTi Turbo 2
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 12 april 2014 11:18 AM
  [ # 1291 ]

Als ik de ski’s zo zie,zit hier wel erg veel roest,is er genoeg om ze helemaal te vervangen?
En was de bodem nu ook ingedeukt?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 12 april 2014 11:22 AM
  [ # 1292 ]

Even een vraag,ligt het er nu aan dat jij goed verzekerd bent,dat het vergoed wordt?
Want zoals we weten had kunst en vliegwerk zijn cx niet “goed” verzekerd met alle ellende van dien( volgens mij heeft hij nul uitgekeerd gekregen.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2014 11:25 AM
  [ # 1293 ]

Die uitlaat was idd al niet al te best, en wordt dus ook voor 70% vergoed.

De deuken in de ski worden terug geklopt zoals ze dat noemden. Met antiroest erbij was dat een uurtje of 4 werk.
Het wordt door DS garage Konijnendijk gedaan, die zagen er weinig problemen in.

De bodemplaten zelf is niets mis, ik heb het woord bodem vaak gebruikt omdat ik de ski ook onderdeel van de bodem van de auto vind. Ligt er maar net aan hoe je er tegenaan kijkt Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2014 11:28 AM
  [ # 1294 ]
F.SvM schreef:

Even een vraag,ligt het er nu aan dat jij goed verzekerd bent,dat het vergoed wordt?
Want zoals we weten had kunst en vliegwerk zijn cx niet “goed” verzekerd met alle ellende van dien( volgens mij heeft hij nul uitgekeerd gekregen.

VgF

Nee, dat idee heb ik niet. Dit loopt via de ANWB schade expert. Nog niemand in dit hele traject heeft mij gevraagd wat de taxatie waarde van de CX is. Of zelfs of de CX volledig casco verzekerd is of niet (geen idee wat ze terug kunnen vinden in het systeem).

Gezien de kosten van de schade ook relatief laag zijn gaat het denk ik vrij makkelijk.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 12 april 2014 12:34 PM
  [ # 1295 ]

wat een eikels zeg echt onvoorstelbaar.

en wat verzekering betreft: het maakt geen zak uit hoe je verzekerd bent, als iemand jouw eigendom opzettelijk vernielt (want zo zie ik het) moet hij gewoon zorgen dat de schade opgelost wordt.
in mijn ogen red je dat niet met “uitkloppen”.
nieuwe ski is de enige goede oplossing, en zelfs daar kun je nog vraagtekens bij zetten, want nieuwe rotten aardig wat sneller dan de originele.

wat betreft die uitlaat kom je goed weg; die was gewoon af.

succes ermee!

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2014 01:33 PM
  [ # 1296 ]

Zo is het ook, transport is verantwoordelijk. Daar worden de kosten dus ook op verhaald.

Tja of ik er echt goed mee weg kom… Uiteindelijk moet ik links en rechts toch wat bijleggen, daar had ik zelf ook gewoon die uitlaat voor kunnen laten fixen zonder de rest van het gezeur.

Zo moet ik bijvoorbeeld 60 Euro onderzoekkosten betalen aan de garage in Frankrijk, terwijl ze niets gedaan hebben.
De afsleepkosten die ze hebben kunnen rekenen zijn voor de ANWB natuurlijk.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 12 april 2014 02:32 PM
  [ # 1297 ]
erikkuiper schreef:

in mijn ogen red je dat niet met “uitkloppen”.
nieuwe ski is de enige goede oplossing, en zelfs daar kun je nog vraagtekens bij zetten, want nieuwe rotten aardig wat sneller dan de originele.

En geen verzekering gaat nieuwe ski’s betalen. Deze zijn ook niet nieuw en ook niet zo goed als nieuw. Dus gaat er minimaal 50% van de eventuele vergoeding af en schiet je er dus geen ene moer mee op.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2014 02:54 PM
  [ # 1298 ]

Ze zeiden dat het goed te repareren was, of is er een rede waarom dat niet zo zou zijn?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 12 april 2014 04:25 PM
  [ # 1299 ]

Laat ze ben binnen in ieder geval goed in de ML of iets dergelijks zetten.
Succes.

Vgfrank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2014 04:27 PM
  [ # 1300 ]
Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5488
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 13 april 2014 12:26 AM
  [ # 1301 ]

Wát hebben ze jouw Cx met een heftruck opgetild!  Shocked

Tering, het is toch geen slopert! Sorry maar hier kan ik behoorlijk pissig om worden.
Wat een prutsers, hopelijk wordt het netjes opgelost…

Profiel  
 
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 13 april 2014 11:16 AM
  [ # 1302 ]

Het zou de eerste CX niet zijn die zo wordt getild… maar als Konijnendijk zegt dat zij het kunnen herstellen, dan zullen ze dat ook wel netjes doen. Staat me toch bekend als een deftige Citroën garage.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 13 april 2014 10:55 PM
  [ # 1304 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Wát hebben ze jouw Cx met een heftruck opgetild!  Shocked

Dat was mijn reactie ook.

Je had denk ik toch wel de sleutel afgegeven?
Maar ja, weten die gasten veel, er staat een auto op en hij ligt laag…... en hij moet eraf…

Simpele zielen, niet eerst nadenken of iemand raadplegen.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 april 2014 11:46 PM
  [ # 1305 ]

Een cx kun je prima met een heftruck van de vrachtwagen of iets dergelijks halen.
Ze hebben bij Arjan alleen de fout gemaakt om de lepels tegen de langsliggers aan te drukken.
Als je de ene lepel kort achter de voorwielen zet gaat het heel prima.
Maar het beste blijft natuurlijk altijd rijdend.

VgFrank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
87 van de 183
« Eerste  < Vorige 85 86 87 88 89 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook