Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Hoi, Het is zo te zien wel een echte leader (interieur is leader). Ook zit het kenteken in de buurt van mijn oude leader (die nu, ondanks zijn behoorlijke staat door de nieuwe eigenaar naar de sloop is gedaan).
Is er al iemand de leader type 1 aan het redden? Het is dat het ver weg is, anders ging ik kijken…
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Een Leader S vind ik door die 1.6 eigenlijk WEL de moeite waard. Ze zijn veel zeldzamer dan de 1.4 en je kunt er qua motor en bak configuratie alle kanten mee op.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Is er al iemand de leader aan het redden? Ik woon te ver weg….
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Ik heb geen ruimte en geen geld
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
jilles schreef:Hier nog wat foto’s van de leader, het dashboard is trouwens wel behoorlijk verkleurd, verder een gaaf exemplaar.
Wat er technisch aan mankeert weet ik niet , en ook de vraagprijs weet ik niet.
Och, dashboard is zo vervangen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Wat er technisch aan mankeert weet ik niet , en ook de vraagprijs weet ik niet.
In rotterdam staat bij demontage de Polpulier ook nog een leader te koop, wel type 2. Vraagprijs 450 euri.
mvbbx schreef:Wat er technisch aan mankeert weet ik niet , en ook de vraagprijs weet ik niet.
In rotterdam staat bij demontage de Polpulier ook nog een leader te koop, wel type 2. Vraagprijs 450 euri.
ops: ik lig al te slapen
1.4E 1985
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zou zeggen dat die laatste niet klopt, want op foto twee heeft ie andere wieldoppen (Ik zeg maar niet welke winkel het is wat ik denk wat het is)
Of ik die Leader zou willen redden: Ja eigenlijk wel, maar zoals ik het hier lees, zijn de vrijwaringspapieren dus al aanwezig.
Laatst zelf in Drachten nog een type twee Leader gespot, maar dat moet ff in een ander deel
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
CX-power schreef:Ik zou zeggen dat die laatste niet klopt, want op foto twee heeft ie andere wieldoppen (Ik zeg maar niet welke winkel het is wat ik denk wat het is)
Pfff, kijk eens goed….
Het gaat hier om een zeer zeldzame BX 19D Leader, wel met veel kilometers.
Op de foto’s is te zien dat inderdaad het rechter achterwiel een andere wieldop heeft dan de andere.
Leuk ding trouwens, als ik die eerder had zien staan was ie van mij. Heb best wel heimwee naar m’n oude Leader… En deze heeft dan ook nog eens een dieselblok erin hangen…
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Volgens mij heeft ie rechtsachter gewoon een keer schade gehad want hij is daar zo te zien ook nogal lukraak bijgespoten in een net even iets andere tint grijs. Misschien toen ook wieldop vervangen…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Mulder schreef:Volgens mij heeft ie rechtsachter gewoon een keer schade gehad want hij is daar zo te zien ook nogal lukraak bijgespoten in een net even iets andere tint grijs. Misschien toen ook wieldop vervangen…?
Die andere 3 wieldoppen zijn sowieso niet de originele, dus ze zijn alle 4 al eens vervangen.
Wat betreft de rechter achterkant, dat lijkt me gewoon op de foto zo. Denk niet dat ie daar herspoten is.
Ami 8 Club (1970)
Het gaat hier om een zeer zeldzame BX 19D Leader,
Hmm, Leader zijn toch alleen maar geleverd met een 1400 benzine blok?
(Jah, staat ergens terug in de tekst:P )
Oo trouwens, zo stond laatst nog een Deauville te koop met een 19D blokje ergens in Groningen.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.