Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier.. ik rijd sinds mei vorig jaar een Xsara Coupe Chrono uit 1999, met veel plezier.
Sinds een paar dagen echter blijven mijn knipperlichten hangen. d.w.z. als ik de hendel overhaal blijft het knipperlicht branden, net als het dashbordlicht en geluid (zij het alles op halve kracht). Ik kan me voorstellen dat ik dit zelf kan repareren (relais vervangen of zo) maar hoe? Is hier informatie over te krijgen ?
bvd, Mark.
Re: Xsara knipperlichten blijven hangen
MoonDog schreef:Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier.. ik rijd sinds mei vorig jaar een Xsara Coupe Chrono uit 1999, met veel plezier.
Sinds een paar dagen echter blijven mijn knipperlichten hangen. d.w.z. als ik de hendel overhaal blijft het knipperlicht branden, net als het dashbordlicht en geluid (zij het alles op halve kracht). Ik kan me voorstellen dat ik dit zelf kan repareren (relais vervangen of zo) maar hoe? Is hier informatie over te krijgen ?bvd, Mark.
welkom
werkt de verlichting buiten wel gewoon :
Dank je
Ja, de verlichting werkt prima.
mark.
ik weet het niet zeker maar ik heb wel eens gehoord dat het aan de hendel zelf kan liggen de xantia heb er volgens mij ook last van
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
bij mijn ouders is de knipperlicht hendel ook vervangen.
dit omdat deze soms juist dienst weigerde, dus knipperlicht ging niet aan als je dat dus wou, overigens maar 1 kant op.
ik heb het hier over een type 2 xsara.
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
ff kijken of de alarmlichten het wel doen, als die het wel doen is de raw schakelaar defect, anders het relais
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115