Ik heb ondanks een nieuwe radiateur besteld en enig voorwerk gedaan
Ik zoek me helemaal wezenloos naar plekken waar het koelsysteem evt te ontluchten is
Nu zit er op de nieuwe radiateur één ontluchtingspunt ....is dat genoeg ?
Hij moet in een : CITROEN XSARA (N1) 1.6 16V (109PK)
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Check even het thermostaathuis en het schutbord, waar de leidingen voor de kachelradiateur naar binnen verdwijnen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Geen wonder dat ik die van de kachel niet vinden kon , was iets voor het gas voorgezet
En het inbusboutje op het thermostaathuis ook gevonden achter een paar stekkers
Nu de radiateur nog whahaha
De radiateur gemonteerd,op zich goed te doen
Alles (naar mijn mening) goed ontlucht
Kachel werkt als een tierelier
Thermostaat gaat open want boven een bepaalde temperatuur slaat de fan aan ...dus op zich zou het goed zijn
Maar één ding zint mij niet , ik heb weinig of geen druk (bij warme motor) in het reservoir waar ik de koelvloeistof in giet
Is dit een ontluchtingsprobleem of is er meer aan de hand ?
Gr. Hendrik
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Dan moet je even kijken of je wel de juiste radiatordop hebt .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
wbogaerts schreef:Dan moet je even kijken of je wel de juiste radiatordop hebt .
Walter
Voordat die “ouwe” lek raakte had ik er wel druk op Walter , das het vreemde !