Totaal aantal Berichten: 50
- BX 1.4 TGE
- AX 1.1
allemaal mis
nene manne, allemaal mis
‘k heb die o-plaat der maar opgezet omdat hem anders zonder platen staat.
En ook al is privaat-domein, in men straat wonen wa ‘vieze mensen’ die da het mij ni gunnen dat ik aan men otto’s werk. Ik wil ni riskeren dat die de politie bellen. De plaat van de kever is wel degelijk correct; het is men dagelijkse wagen.
Ben niet de eigenaar van die splitbus. Dat is ne maat van mij.
Maar inderdaad, in ‘het veld’ hebben al véél vw’kes gestaan, en is al véél gesleuteld aan otto’s
Re: allemaal mis
philipke schreef:nene manne, allemaal mis
‘k heb die o-plaat der maar opgezet omdat hem anders zonder platen staat.
En ook al is privaat-domein, in men straat wonen wa ‘vieze mensen’ die da het mij ni gunnen dat ik aan men otto’s werk. Ik wil ni riskeren dat die de politie bellen. De plaat van de kever is wel degelijk correct; het is men dagelijkse wagen.Ben niet de eigenaar van die splitbus. Dat is ne maat van mij.
Maar inderdaad, in ‘het veld’ hebben al véél vw’kes gestaan, en is al véél gesleuteld aan otto’s
Is dat die spltbus die wel eens in de Lorkstraat staat?
Maar als je auto’s op je eigen privaatterrein staan, heeft de politie toch niks om op te staan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
mooie BX! brengt herinneringen naar boven zelf reed ik ook met ‘n BX 1,9 D, zalige wagens!
veel plezier ermee!
XBXG schreef:
Maar als je auto’s op je eigen privaatterrein staan, heeft de politie toch niks om op te staan?
ja en neen maar liever op veilig spelen dan elke week contole van : “wat is dat hier allemaal, zijn die allemaal van u, laat ne keer de papieren zien etc”
ik heb er ook vaak een plaat aanhangen als het hek wat veel open staat aan de straat
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
welkom en veel plezier gewenst
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
XBXG schreef:Is dat die splitbus die wel eens in de Lorkstraat staat?
Dan had ik de beste man wel gekend
Maar dan is mijn broer met uwe maat naar een ingezakte/verrotte splitbus gaan kijken een tijdje terug Philip.
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Totaal aantal Berichten: 50
- BX 1.4 TGE
- AX 1.1
Yannick schreef:XBXG schreef:Is dat die splitbus die wel eens in de Lorkstraat staat?
Dan had ik de beste man wel gekend
Maar dan is mijn broer met uwe maat naar een ingezakte/verrotte splitbus gaan kijken een tijdje terug Philip.
Dat kan kloppen. Ze zijn daar nog stukken gaan uithalen
Menne maat heet Tanguy. Hoe heet jij?
groetjes, Philip.
Ik heet Yannick zoals mijn nick wel eens durft verklappen
En de familienaam is Clukkers, die durft de nick dan weer niet verklappen…
Broer Sam is hier ook af en toe aanwezig
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.