Thijsvandebles schreef:Ik heb ook geprobeert hier wat auto’s in te zetten, maar wil niet…(En ja, ik de franse vertaling van de vorige pagina opgevolgt)
Edit: inmiddels de site ook in Engelse modus bezocht, en wil nog steeds niet.
Vreemd. Heb je onderaan de pagina gewoon alle gegevens ingevuld?
Oja, je moet op “envoyer” drukken om je gegevens te sturen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ja, zelfs dat heb ik gedaan! Werrukt niet. Of zouden ze mij zowiezo een IP-ban gegeven hebben omdat ik een keer heel lomp door Parijs reedt? (Alsof Parijsenaren zelf rustig rijden)
Test
Thijsvandebles schreef:Ja, zelfs dat heb ik gedaan! Werrukt niet. Of zouden ze mij zowiezo een IP-ban gegeven hebben omdat ik een keer heel lomp door Parijs reedt? (Alsof Parijsenaren zelf rustig rijden)
Mail anders gewoon al je gegevens + foto’s naar Raphaël op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ami 8 Club (1970)
Heb net in Engelse modus alles even doorgelezen:
Wat blijkt, boven de 4 ton moet je een foto meesturen, jammer, de CX met 628.xxxkm staat in een loods die niet bij mijn huis staa. Van de week even doen.
Verder bijna alleen auto’s hier met dik 3 of 4 ton erop, dus morgemn even wat foto’s maken…
Test
Thijsvandebles schreef:Heb net in Engelse modus alles even doorgelezen:
Wat blijkt, boven de 4 ton moet je een foto meesturen, jammer, de CX met 628.xxxkm staat in een loods die niet bij mijn huis staa. Van de week even doen.
Verder bijna alleen auto’s hier met dik 3 of 4 ton erop, dus morgemn even wat foto’s maken…
Niks moet.
Het wordt wel op prijs gesteld als je een foto meestuurt wanneer je auto meer dan 400.000 km op de klok heeft staan. Raphaël heeft echt geen bug ingebouwd dat ie je gegevens niet accepteert wanneer je er geen foto bij stuurt. Sowieso kan je de foto niet via de site uploaden, maar moet je die persoonlijk naar Raphaël sturen.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Thijsvandebles schreef:Heb net in Engelse modus alles even doorgelezen:
Niks moet.
Het wordt wel op prijs gesteld als je een foto meestuurt wanneer je auto meer dan 400.000 km op de klok heeft staan. Raphaël heeft echt geen bug ingebouwd dat ie je gegevens niet accepteert wanneer je er geen foto bij stuurt. Sowieso kan je de foto niet via de site uploaden, maar moet je die persoonlijk naar Raphaël sturen.
Oh, ik begreep het anders. Misschien toch aangepast? Zou wel verklaren waarom het niet werkt.
EDIT: Net geprobeert een auto met 339545 erin te zetten, wil ook niet!!
Test
Sja, zo zou het moeten lukken… (al schuif ik dan wel weer een plaatsje naar beneden )
Ami 8 Club (1970)
Dan weet ik het ook niet meer.
Ik stuur die webmees wel even een mailtje.
Doe ik wel in het engels, mijn Frans is niet meer wat het geweest is…(Zachte uitleg voor domweg helemaal geen frans kunnen)
Test
Ik sta op plaats 90!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Totaal aantal Berichten: 199
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Thijsvandebles schreef:Heb net in Engelse modus alles even doorgelezen:
Kom op met die CX, zet haar erbij! Zou vlak onder de mijne op plaats vier komen te staan.
Copyallright © dolfmoon
Thijsvandebles schreef:Even screenshotje gemaakt, ik doe toch niets verkeerd?
Jaartal mist en volgens mij moet je dat vinkje aanvinken (betekenis: de webmaster is een gevaarlijke gek).
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Thijsvandebles schreef:Even screenshotje gemaakt, ik doe toch niets verkeerd?
Jaartal mist en volgens mij moet je dat vinkje aanvinken (betekenis: de webmaster is een gevaarlijke gek).
Jaartal hoeft helemaal niet.
Ami 8 Club (1970)
Anneé is toch jaartal ?
Schijt aan originaliteit.
Ja, dat klopt. Maar als je in de lijst kijkt zie je maar bij een gedeelte van de auto’s een jaartal staan.
Ami 8 Club (1970)