Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Michelidds schreef:Jawel hoor, derde pagina middenonder. Alleen tonen de kleuren op die pagina’s heel anders dan op de foto’s hier. Het lijkt er op dat de plastic Airbump stroken onder verschillende omstandigheden een heel verschillende uitstraling hebben.
Je hebt gelijk!
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zaterdag de C4 Cactus op Citromobile bekeken en ik ben nu zo mogelijk nog enthousiaster Wat een geslaagde auto zeg, echt een gaaf ding. En volgens mij was ik niet de enige, wat een drukte!! De afmetingen in het echt waren ook precies zoals ik hoopte; niet te groot, en vooral ook niet te hoog.
De ruimte binnenin viel mij heel erg mee. Als ik de stoel enigszins in een goede stand had staan voor mijzelf (ik ben 1.90 meter) kon ik nog net achter mijzelf zitten, en dat is best een prestatie. Ook de kofferbak is goed qua ruimte, alleen nogal een diepe bak/tildrempel.
Het interieur vind ik super Heel gaaf opgezet en ondanks dat er goedkope(re) materialen zijn gebruikt, klopt het toch allemaal op één of andere manier. De stoelen zitten ook lekker, zijn zelfs wat aan de (ouderwets) zachte kant. Ik ben wel benieuwd hoe dat is qua rijden.
Nog wat info: eind juni worden de allereerste demo’s bij de dealers verwacht. Dan ontvangt elke dealer een gele C4 Cactus, net als bij de introductie van de DS3 dus, goede keuze wat mij betreft. Daarna komen vanaf juli meer demo’s beschikbaar en in september volgen de eerste auto’s voor klanten. Er schijnt ook nog een soort Launch Edition te komen, het bekende werk; voor minder geld een goed uitgeruste auto.
Al met al: ik zie mijzelf wel in een C4 Cactus rijden, heel goed gedaan Citroën
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik ben er zondag natuurlijk ook even in gaan zitten. Voorin niet verkeerd (het voorbank-gevoel wel weg is als de stoelen individueel staan ingesteld). Maar meer dan genoeg ruimte voor benen en hoofd. Achterin viel het me niet mee. Ik stoot als ik rechtop zit m’n hoofd tegen de rand rond het glasdak. Kofferbak stemt vrolijk. Van buiten moet ik nog erg wennen aan de neus,alhoewel het meevalt omdat de auto kleiner is dan ik dacht. Wie weet op termijn een kandidaat om de C3 van
In vriendin te vervangen. Van mij mag het
Totaal aantal Berichten: 1891
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Als ik mijn keus mag maken voor de kleur, dan twijfel ik tussen Geel en wit. De witte op Citromobille was echt prachtig.
Om ze te kopen als 2é wagen kies ik voor de ETHP, maar of de vrouw er voor te vinden is, dat is nog een groot ??????????????????????????????????????????
Ter vervanging van de Peugeot 307 14 HDI BWJ 2004.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 20-11-2004
- ID/DS Break20
- ID/DS DS19M
- 2CV AK400
- C5 Break ph2 2.0 16V
break23m schreef:Als ik je zo lees wordt’t tijd dat je voor een nieuw alias moet gaan zorgen
Nee hoor, ID/DS blijft de mooiste, CX de fijnste, AK400 de leukste, 500TA de handigste. En nu is de C4 Cactus de mooiste nieuwe.
Citroën-rijder sinds 1977. Voor goed ID/DS onderhoud, cursussen en advies ga je naar echte specialisten en de techneuten van de ID/DS club.
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gelukkig, ik vind het alias “meneer Cactus” ook helemaal niet bij jou passen.
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 20-11-2004
- ID/DS Break20
- ID/DS DS19M
- 2CV AK400
- C5 Break ph2 2.0 16V
Citroën-rijder sinds 1977. Voor goed ID/DS onderhoud, cursussen en advies ga je naar echte specialisten en de techneuten van de ID/DS club.
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Eindelijk een Cactus die tegen de regen kan
Mooi gezicht!
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Nice… Voor cactussen op nederlands kenteken moeten we nog geduld hebben tot september als ik het goed begrijp.
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 20-11-2004
- ID/DS Break20
- ID/DS DS19M
- 2CV AK400
- C5 Break ph2 2.0 16V
Ik heb begrepen dat de dealers in juni allemaal als demo auto een gele Cactus met benzinemotor met 82 pk krijgen. Ik neem aan dat die op NL kenteken staan.
De gele op Frans kenteken is gebruikt voor het maken van foto’s voor de daaraan voorafgaande publiciteit in autobladen.
Citroën-rijder sinds 1977. Voor goed ID/DS onderhoud, cursussen en advies ga je naar echte specialisten en de techneuten van de ID/DS club.
Er zit volgens mij een klein francoosje achter het stuur want zo groot is de auto nou ook weer niet.
C3 1.2 Vti EGS Collection
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Dat gele vlekje is niet zn hoofd hoor.