Ziet er leuk uit Wim, iemand bekend met deze witte GS Break? http://link.marktplaats.nl/m809138393
Citroën GSA X1 ‘82
http://www.citroengsa.nl
En
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/224808
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Heb alleen mailcontact gehad over onderdelen. Dit is wel een prachtbak zo te zien! En dichtbij.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Is precies de mijne, mooi hoor, die bekleding wil ik wel maar dan rood, dit lijkt bruin.
Dit is er nog eentje zonder gat in t dak!
Gr. Wim.
Ai… Nu staat die rode GSA die laatst ergens in het noorden voor weinig werd aangeboden bij de sloop! Ben benieuwd wat ermee gebeurd is in die maand..
http://link.marktplaats.nl/m809109940
Prijs lijkt me niet helemaal redelijk gezien de vraagprijs van nog geen 6 meier een maand terug, maar laat iemand die een beetje kan onderhandelen dit dingetje asjeblieft even bij die autopletters weghalen..
De vorige keer dat ik een vergelijkbare GSA van marktplaats bij zo’n soort bedrijf ging bekijken trof ik m zo aan, zou toch zonde wezen.
Groeten,
Daan
Ja die nu op marktplaats staat gaat ook zeker wel geplet worden!
Want,
-overheids subsidie voor milieuvriendelijk demonteren: 275,-
-Iemand of meerdere komen nog een onderdeeltje kopen: +/- 150,-
-Banden milieuvriendelijk verwijderen: 20,-
-Oudijzerprijs: 200,-
645,- Dus, wat zou je doen? zonde jammer maar waar.
Gr.Wim.
Ach so… Met zo’n subsidie wordt het wel een stukje logischer waarom dit gebeurt. Van die oranje was toen alleen de bak verkocht, terwijl ie ook voor 750 te koop stond. Kon me al niet voorstellen hoe dat uit kon.
Erg jammer, zo wordt het wel moeilijk gemaakt om zo’n wagen nog te redden.
Is zo’n trekhaak makkelijk te demonteren? Dat is dan misschien nog wel de moeite waard.
Groeten,
Daan
Daarom wordt zo’n auto dus ineens interessant voor schroothandelaren?
Dat kan toch eigenlijk niet waar zijn, 275 euro? waar heb je dat vandaan? Wim?
En die witte Break, leuk heb deze misschien eens een keer gezien bij Bonhof, maar toen was hij een stuk minder strak dan hij nu is?
Waarom zou je je kenteken onleesbaar willen maken? In FR snap ik het, maar hier?
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zo’n GSA red je niet door hem op te halen van de sloop voor het gevraagde bedrag.
Er is vaak een veelvoud nodig om dat ding weer netjes op de weg te zetten. Daarbij zijn ze niet meer MRB vrij, dat houd ook mensen weg.
Zolang er niemand bereid is te investeren in de auto’s blijven ze op de sloop belanden.
Die 275,- had ik gehoord van een sloper die wel eens een leeg karkas op komt halen in een garage waar ze (schade)wrakken die nog rendabel zijn slopen voor onderdelen, dus al t duitse spul eigenlijk, de rest is financieel gezien troep behalve volvo, ferrari uiteraard. Dat is eigenlijk de verwijderingsbijdrage die je nu betaald bij nieuwkoop en die de overheid betaald aan de demontagebedrijven.
Als ik de biedingen ziet is die in principe verkocht volgens mij,
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
op de sloop in den dolder staat deze leuke GSA. Wat het ding er doet weet ik niet, maar misschien kan iemand hem nog redden?
hij staat wel al als gedemonteerd te boek, dus de onderdelen misschien?
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
iets langer geleden in dit topic:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193859/
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
hoe zou in godsnaam die tik in de motor zijn gekomen? toch erg raar.. op het fragment van Wouter zit ie er nog niet in.
verder zijn die rotte plekken gerepareerd met polyestermatjes.
de onderdelen zijn nog wel te redden, maar de auto is het (in mijn ogen) niet waard. zeker niet voor de belachelijk hoge prijs, terwijl ik m in Hoogezand voor 400,- mee kon krijgen.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4