24 van de 175
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »

Niels’ 77-er 2400 Pallas
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4917

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:11 PM
  [ # 346 ]
F.SvM schreef:

http://www.autowereld.nl/citroen/cx/2-4-gti-ned-kenteken-6207987/details.html

Mulder schreef:

Is die niet al eens in een ander topic als ‘slecht’ beoordeeld? Staat iig al lang te koop.

beerpeet schreef:

Al jaaaaaaaren zelfs.

Iemand die desbetreffend topicbericht toevallig weet te vinden?
Ik ben niet extreem weg van de kleur, maar dat kan aan de kwaliteit van de foto’s liggen.
Interieur zit er wel minder fraai uit.

In de hoek van de GTi’s is dit denk ik wel een fraaie: 82-er GTi, of klik hier.
Wel wat minder galant, maar voor het geld lijkt deze me beter dan de GTi uit Boekel.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9362

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 15 mei 2014 10:16 PM
  [ # 347 ]

Die vind ik dan weer niet mooi

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:17 PM
  [ # 348 ]

Ja, ik ben er ook niet helemaal weg van. Hij oogt wat log ofzo.

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:18 PM
  [ # 349 ]
cx25gtit2 schreef:

idd hele gave versie, smalspoor GTi in zwart, met dat leer.
plaatwerk kost wat geld, ja… maar elke CX kost geld, tgv (achterstallig) onderhoud, roest en plaatwerkgedoe.

Ik zou mn een bijzondere CX kopen, want je moet toch investeren. Dan liever in een mooie uitvoering. Alle uitvoeringen (benzine versus diesel, carbu versus inj) hebben hun dingetjes…..

Mjah. Ik denk dat ik liever een auto koop die ík bijzonder vind, dan een auto die rest mooi en bijzonder vind. Ik zoek een CX omdat ik de uitstraling die de auto heeft waanzinnig vind. Het comfort van het rijden is ook belangrijk voor mij. Hoe snel ik van A naar B kom interesseert me dan weer geen ruk.
Ik heb zelden haast. Als ik haast heb, dan ben ik gewoon te laat vertrokken, dan moet ik dat niet afreageren op m’n auto Wink

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:18 PM
  [ # 350 ]
bogaard77 schreef:

Precies! altijd te verkiezen boven een athena met een 2 litertje..

Lees ik het nou verkeerd of is deze opmerking nou gewoon denigrerend?

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:21 PM
  [ # 351 ]
Arjan Verkade schreef:

Wat ik persoonlijk wel zo vind dat je beter direct de juiste uitvoering kan kopen en daarmee verder gaat. Sommige hoor je zeggen begin met een eenvoudige uitvoering dan kan je later altijd nog voor een duurdere gaan. Daar zie ik het nut niet van in. Kies wat je wil en steek daar je geld in ipv het te verkopen met groot verlies en vervolgens weer opnieuw te beginnen.

Dit ben ik volledig met je eens.
Probleem hier is alleen dat ik nog nét niet helemaal in een richting aan het zoeken ben.
Dit topic moet voor jullie vermakelijk zijn om te volgen, schat ik zo in.

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:24 PM
  [ # 352 ]
cx25gtit2 schreef:

2,4 GTi op KdFi.
de vraagprijs is minder wat het genoemde onderhoud en Kdfi heeft gekost.
Daarmee zeer goed basis, en met Kdfi super betrouwbaar !!
Ga kijken, proef rijden en je bent verkocht ! Wink

Arjan Verkade schreef:

Dit lijstje:

Onder andere: kdfi, nieuwe koppeling, motorsteunen, en diverse pakkingen. Nieuwe aircoradiateur.
Hemel is vervangen,

Dat heeft serieus geld gekost!
Idd veel meer dan de vraagprijs, misschien zelf wel richting het dubbele…

CEE-IKS schreef:

Ik denk echter dat Niels Gris Perlé een verschrikking vind, evenals de uitvoering met plastic spoiler achterop…..
En hoe goed de auto dan ook is, als het je smaak niet is gaat het gewoon geen liefde worden!

Hier slaat Cee-iks een spijker behoorlijk raak.
Gris Perlé (Gris Terne..) is een kleur die ik absoluut niet zou willen, evenals een grijs interieur.
Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen toch voor zoiets kiezen, maar dat is mijn mening en smaak.
Het is niet wat ik zoek in een auto. Dan kan ‘ie technisch perfect zijn en keihard en strak in de lak liggen. Grijs Perlé... dat word ik later wel.

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 10:38 PM
  [ # 353 ]

Oh ja, mocht een van jullie nog naar het technisch evenement gaan: ik ga m’n hoofd er ook laten zien, dus mocht je willen weten welk eigenwijs stuk vreten er hier achter de computer zit en alle goed bedoelde adviezen in de wind slaat, ik heb een beste bos zwart haar op m’n hoofd staan.

Profiel  

erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243

Gepost: 15 mei 2014 10:51 PM
  [ # 354 ]

ik vind het wel leuk hoe ver je je erin verdiept.

zelf ben ik wat meer impulsief, als ik een cx wilde was hij er allang geweest.

succes in elk geval.

in de poll stem ik voor pagina 35 Smile

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 11:13 PM
  [ # 355 ]

Dank!
Oh ja, de poll, vergeten! Maak hem meteen even aan.

Profiel  

cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1250

Gepost: 15 mei 2014 11:14 PM
  [ # 356 ]

Volgens mij heeft iemand er al eens 40 pagina’s over gedaan voor hij een cx vond die zijn goedkeuring kon dragen. Ik denk dat we hier iemand hebben die daar ver overheen gaat. Wink

Profiel  

JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1929

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 15 mei 2014 11:17 PM
  [ # 357 ]

Nee hoor, hij heeft nog tien dagen.  Wink
Wat kan ik eigenlijk winnen?

JW

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 11:19 PM
  [ # 358 ]

Ik organiseer wel een bbq in Paradijswijk voor diegenen die me nuttige info hebben gegeven en de ‘winnende’ auto hebben gesuggereerd. Ofzoiets

Profiel  

Nielsje
> 4000 berichten

- CX 2400 Pallas
Gepost: 15 mei 2014 11:23 PM
  [ # 359 ]

Oei, dit is ook wel een leuk exemplaar!

Profiel  

Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6169

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 15 mei 2014 11:30 PM
  [ # 360 ]

Ik blijf dit een leuk topic vinden. De poll heb ik niet ingevuld want mijn antwoord staat er niet tussen.

Ikzelf ben ook anders dan Nielsje - als een auto me aanstaat koop ik ‘m. De mankementen zie ik dan later wel. Maaarrr, met een CX lag dat wel anders. Zonder er een topic over te hebben gehad ben ik ruim 2 jaar aan het zoeken (en moed verzamelen) geweest Wink

Profiel  

24 van de 175
« Eerste  < Vorige 22 23 24 25 26 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook