Beste mede forum gebruikers,
De DS5 van mijn vrouw lijkt een probleem te hebben met het ingebouwde handsfree systeem. De microoongevoeligheid is zo laag dat je echt moet schreeuwen om je telefoon gesprekspartner er nog iets van te laten verstaan. Bij de dealer hebben ze de microfoon plaatsing al iets aangepast (zo beweerde men), het is nu ieta beter geworden maar nog steeds volstrekt onacceptabel.
Iemand enig idee? Is het mogelijk om de microfoongevoeligheid aan te passen zoals bijvoorbeeld bij een Skype headset? Of is waarschijnlijk gewoon de microfoon niet goed en moet ik er op staan dat de dealer deze vervangt?
Alvast dank voor de tips!
Arnout Everts
Totaal aantal Berichten: 81
Geregistreerd: 14-12-2012
- C5 Tourer 2.0 16v exclusive
- DS 5 Hybrid4 Business Executive
Ik heb het even bij mijn vrouw nagevraagd. Maar zij kan mij prima verstaan als ik haar bel vanuit de DS5. En ik hoef niet te schreeuwen.
Heb je dit ook al eens geprobeerd met een andere telefoon? Want misschien ligt het wel aan de (bleutooth verbinding met de) telefoon.
“I tawt I taw a puddy tat!” Tweety Spritmonitor verbruik plaatje
Goede suggestie om het ook eens met een andere telefoon te proberen.
Gelijk aan bovenstaande reactie ook bij mijn gezinsgenoten geen klachten over de verstaanbaarheid.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.