Jeah, ik heb er een.
Een rode C15E, waarmede ik snode plannen heb.
P309 gti voortrein eronder, tct blok erin, stuurbekrachtiging erin, een BX stabistang achter, en wellicht wel hydroliek, of wellicht zelfs hydractief 2
maar dat is voor later zorg.
beestje aangeschaft voor 250 euro, motortje is wat mo, maar heeft er verder nog best zin in.
Valt verder alles mee, wat zo’n 1.4 tje presteerd in zo’n verhuiswagentje.
met een tct is het straks echt een bommetje.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Inmiddels ook bij licht bekeken. De bagagebak lekt, op de naad boven de cabine. Ook zit daar wat roest op de naad, langs de binnenkant. Iemand een idee, hoe dit te herstellen?
wel alvast veel plezier aan die C15 gewenst
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
rataplan schreef:Ben je zeker dat i op die naad lekt?
Vaak lekken ze op die rubberen dop op de laadruimte en het water loopt dan die richting uit.
Maar succes met je aankoop en leef je lekker uit.
klopt mijne lekte daar ook
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:rataplan schreef:Ben je zeker dat i op die naad lekt?
Vaak lekken ze op die rubberen dop op de laadruimte en het water loopt dan die richting uit.
Maar succes met je aankoop en leef je lekker uit.klopt mijne lekte daar ook
Ik zal het eens goed bekijken. Als het niet de naad is, moet er wel wat aan de naad gebeuren.
Ik heb net tijdens het rijden gevoeld achter de naad, en ik voel het er niet achter tochten. Waar zit die dop eigenlijk?
Heb hem nog niet gezien ops:
stoterstangen90 schreef:Ik heb net tijdens het rijden gevoeld achter de naad, en ik voel het er niet achter tochten. Waar zit die dop eigenlijk?
Heb hem nog niet gezien ops:
een centimetertje of 15 op het hogere deel, net in het midden van de wagen
Re: c15E aangeschaft
stoterstangen90 schreef:waarmede ik snode plannen heb.
Ga je een ram-kraak plegen bij de lokale juwelier?
Test
Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:waarmede ik snode plannen heb.
Dan was ik wel op zoek gegaan naar een W200 ofzo
ik noem 3 leters.
TCT
stoterstangen90 schreef:Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:waarmede ik snode plannen heb.
ik noem 3 leters.
TCT
Da’s lekker lomp! Misschien nog wel lomper als een ramkraak met een W200 (ik neem aan dat je de Dodge W200 bedoeld?)
Test
Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:waarmede ik snode plannen heb.
ik noem 3 leters.
TCTDa’s lekker lomp! Misschien nog wel lomper als een ramkraak met een W200 (ik neem aan dat je de Dodge W200 bedoeld?)
idd, die bedoelde ik.
op de sloop een vrijwel compleet lichtblauw visa kaasschaaf/bierblikje gevonden. Dat moet natuurlijk in de c15