Frank65 schreef:Als de BX Deauville apart genoemd wordt dan missen we nog wat aktiemoddellen:
Palmares 1989 1.4
Biarritz 1989 1.6
Cannes 1990 + 1991 1.4i
Chic 1991 1.6i
Progress 1992 / 3 ? 1.6i
Routiere 1993 ? 1.9i
Image (belgië)
Millisieme ? (belgië)
Leader 1986 1.4
Leader 1987 1.4
er zal mij of jullie nog wel meer te binnen schieten.
Deauville was geen actiemodel, maar pemanent leverbaar. Meja, wat noem je een actiemodel he?
En vergeet niet de Toulouse, de Chamonix, de Montreux, Top (Duitsland), de Cottage (engeland) en de Ourane (France).
Edit
BTW.. Leader was helemaal leuk. Leverbaar bij de BX als Leader S met 1.6 motor. De Leader was er ook als Visa en CX (beide benzine,diesel).
*kuch*
Die tabel, moet die in Excel ? Want ik heb er geen verstand van en heb geen zin in dubbel werk.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:*kuch*
Die tabel, moet die in Excel ? Want ik heb er geen verstand van en heb geen zin in dubbel werk.
*proest*
erwt schreef:patje74 schreef:erwt schreef:@Patje
Als je het xls bestand ff naar mij stuurt dan zorg ik er wel voor dat het in een keer in de database wordt gezetHeb je een indelingsvoorkeur? (voorbeeld) Of kan ik mijn gang gaan zolang alle velden er maar in zitten?
het liefst in deze volgorde: model, type, brandstof, deuren, versnellingsbak, begin_bouwjaar, eind_bouwjaar
Kan ik concluderen dat XLS een Excel-bestandje is ?
Lelijke Eend schreef:Kan ik concluderen dat XLS een Excel-bestandje is ?
krekt
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Lelijke Eend schreef:Kan ik concluderen dat XLS een Excel-bestandje is ?
krekt
100 punten voor LE en mijn complimenten voor Marten zijn uitstekende Fries!
Tiige tank, dan sil ik efkes oan ‘e slag!
De Leader is bij de BX als type 1 1.4 geleverd, maar ook als Leader S in 16RS-uitvoering. Verder zelfs als Leader Break type 1, maar ook als Leader type 1 1.9D…. om het makkelijk te maken…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik heb al een hele zooi in excel gezet, maar die lijst is nog lang niet volledig. Ik probeer alle A-types op een rijtje te krijgen.
foutje bij de invoer van de BX Chamonix. Perongeluk Chaminix getyped, en tevens 4 deuren ipv 5 ops:
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Ben zo vrij geweest om alvast de Dyane’s en de Ami’s in te voeren.
De (meeste) info over 2cv’s die er nu staat klopt trouwens niet (jaartallen enzo), hoe kunnen we dat corrigeren?
Leuk initiatief overigens!
gr
eng bo
kakanox schreef:Cilinderinhoud kan ook best handig zijn, de TRS bijv. is er als 11 TRS en als 14 TRS en in België is een GT “Volcane” geleverd, die in Nederland bekend stond als GT “Chic”. Achteraf is de typ2 AX “Volcane” uitgebracht, maar dat was een 1.1 zonder leer en met de GT skirtset
En in Duitsland is weer een zeer lage oplage van de AX GT “Opéra de Paris” geleverd
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
engbokho schreef:Ben zo vrij geweest om alvast de Dyane’s en de Ami’s in te voeren.
De (meeste) info over 2cv’s die er nu staat klopt trouwens niet (jaartallen enzo), hoe kunnen we dat corrigeren?
Leuk initiatief overigens!
greng bo
Topicje op het forum van 2cv.nl maken Begin ik nu niet aan, ben moe.
@lelijke eend: had het niet over de info op hun site maar over het begin dat is gemaakt in “onze” database.De lijst op 2cv.nl klopt heel aardig dus die kan je zo overnemen!
Rust goed uit en groeten
kakanox schreef:Wat gebeurt er met actiemodellen als de Furore, de Plaisir, de Chic enz.?
en waarom staan er geen technische gegevens en uitrusting bij? Evt. fotootje? Kan best in een hoop voorzien voor de AX, heb een heel fotoboek nl.
EDIT: ff bij BX gekeken, daar staan ze ook, dus alvast een paar van die modelletjes toegevoegd.
Cilinderinhoud kan ook best handig zijn, de TRS bijv. is er als 11 TRS en als 14 TRS en in België is een GT “Volcane” geleverd, die in Nederland bekend stond als GT “Chic”. Achteraf is de typ2 AX “Volcane” uitgebracht, maar dat was een 1.1 zonder leer en met de GT skirtset
dat komt allemaal nog wel!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/