Frank65 schreef:Als de BX Deauville apart genoemd wordt dan missen we nog wat aktiemoddellen:
Palmares 1989 1.4
Biarritz 1989 1.6
Cannes 1990 + 1991 1.4i
Chic 1991 1.6i
Progress 1992 / 3 ? 1.6i
Routiere 1993 ? 1.9i
Image (belgië)
Millisieme ? (belgië)
Leader 1986 1.4
Leader 1987 1.4
er zal mij of jullie nog wel meer te binnen schieten.
Deauville was geen actiemodel, maar pemanent leverbaar. Meja, wat noem je een actiemodel he?
En vergeet niet de Toulouse, de Chamonix, de Montreux, Top (Duitsland), de Cottage (engeland) en de Ourane (France).
Edit
BTW.. Leader was helemaal leuk. Leverbaar bij de BX als Leader S met 1.6 motor. De Leader was er ook als Visa en CX (beide benzine,diesel).
*kuch*
Die tabel, moet die in Excel ? Want ik heb er geen verstand van en heb geen zin in dubbel werk.
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:*kuch*
Die tabel, moet die in Excel ? Want ik heb er geen verstand van en heb geen zin in dubbel werk.
*proest*
erwt schreef:patje74 schreef:erwt schreef:@Patje
Als je het xls bestand ff naar mij stuurt dan zorg ik er wel voor dat het in een keer in de database wordt gezetHeb je een indelingsvoorkeur? (voorbeeld) Of kan ik mijn gang gaan zolang alle velden er maar in zitten?
het liefst in deze volgorde: model, type, brandstof, deuren, versnellingsbak, begin_bouwjaar, eind_bouwjaar
Kan ik concluderen dat XLS een Excel-bestandje is ?
Lelijke Eend schreef:Kan ik concluderen dat XLS een Excel-bestandje is ?
krekt
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
mpostma schreef:Lelijke Eend schreef:Kan ik concluderen dat XLS een Excel-bestandje is ?
krekt
100 punten voor LE en mijn complimenten voor Marten zijn uitstekende Fries!
Tiige tank, dan sil ik efkes oan ‘e slag!