Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 09-02-2012
- DS 5 E-hdi EGS Airdream So Chic
Dat had te maken met de Tsunami in Japan. Er was nog maar een kleine voorraad van die nieuwe schermpjes zoals jij hebt. Dus is besloten deze alleen in de DS5 Hybride toe te passen. Waarschijnlijk zijn ze nu wel weer op voorraad waardoor moderne modellen ze allemaal hebben.
Citroën DS5 So Chic EGS e-HDI 110 Airdream 2012
Renault Mégane 1.4 16v RXE sportsbreak 2000
De volgende e-HDI met een ton op de teller,
Wie volgt?
Momenteel C6 3.0 Exclusive 2006- C4 Cactus Shine 110 2015 - C5X Hybrid Business plus 2022.
Geschiedenis: Visa Super E 1983 - 2CV Club 1984 - BX 19 GT 1986 - Visa 11RE 1989 - BX 19 GTI 1989 - BX 14 1987 - BX 19 TZI 1989 - ZX Volcane 2.0i 1992 - Xantia 2.0 SX 1995 - Xantia Break 1.9 TD 1997 - Saxo VTS 1999 - Xantia Break 1.9 TD 1999 - Xsara Coupé 1.6 VTS 2001 - C5 2.0 HDI 2001 - C5 Break 2.0 HDI 2004 - C4 Coupé 2.0 VTS 2006 - C5 III 2.2 HDI 2008 - DS3 1.6 VTI 2011 - XM SX 2.0i 1995 - DSuper 5 1974 - DS5 eHDI 2012 - C5 III 2.0 HDI 2015 - C5 Aircross 1.2 Business 2019.
Totaal aantal Berichten: 81
Geregistreerd: 14-12-2012
- C5 Tourer 2.0 16v exclusive
- DS 5 Hybrid4 Business Executive
Die is zuunig. Dat haal ik niet met mijn Hybride versie.
“I tawt I taw a puddy tat!” Tweety Spritmonitor verbruik plaatje
Ook even gezellig off topic
Met hybrid haal ik 1 op 19,2, dat is nu nog zonder tuning (en dat scheelt ook nog iets).
Terug on topic: misschien ergens een club van 100(.000) aanmaken
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.