Net de oude (witte) GTi bij WYD opgehaald. De DP-ZP-22. Wat een lekker scheurijzer is dat zeg. Ben gelijk doorgereden naar Best, naar een kamaraad. Wat een ongelooflijk snel ding is dat. Als je de afgelopen 4 jaar niks anders dan diesel heb gereden….
Foto´s volgen….
Test
feli! en dat je veel km’s mag maken met die kar :thumbsup
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
Ik dacht al, wat hoor ik toch op die A2
Hij is nu wat rustiger want de uitlaat is weer geheel origineel.
Ik heb vandaag een laatste afscheidsritje mee gemaakt naar Dirksland, ben daar even bij Kees (Hesselink) op de koffie geweest. Jammer dat hij de deur uit is, maar ik ben blij dat hij bij een liefhebber terecht gekomen is! Hopelijk kom ik em nog vaak tegen op meetings
@WYD: Zowiezo de 25ste in Joure.
@Harm: Daar ben ik inderdaat met een bloedgang overheen geblered.
Boete’s heb ik geen last van, het kenteken staat nog op Eelco (WYD) zijn naam.
Test
wordt deze legergroen of mat-zwart? of misschien toch groen ijzerhamerslag, da’s wel een kleur voor een GTI
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Gefeli Thijs
hel1 schreef:wordt deze legergroen of mat-zwart? of misschien toch groen ijzerhamerslag, da’s wel een kleur voor een GTI
Of wellicht tijd voor een General Lee 2, na die andere oranje BX Progress…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Re: Net GTi gekocht…lekker brullen!
Thijsvandebles schreef:Wat een lekker scheurijzer is dat zeg. <>Foto´s volgen....
Ik denk het ook
Gefeliciteerd!!
ach zolang ie minder dan 10 kmh te hard gaat kost het maar 16 euro oid..
een waarschuwing dus…
hier krijg je die nog gratis van Rene’
congrats wupke
kreazyV8wuppo schreef:ach zolang ie minder dan 10 kmh te hard gaat kost het maar 16 euro oid..
een waarschuwing dus…
hier krijg je die nog gratis van Rene’congrats wupke
Gewoon voor je weggaat controleren waar ze flitsen en dan bij voorkeur ‘s avonds laat even neerlandsch wegen onveilig maken , het beest moet ook af en toe worden uitgelaten, even de motorolie opstoken tot 100-110 graden
(en dat haal je niet met constant 100 rijden )
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Gefeli Thijs
hel1 schreef:wordt deze legergroen of mat-zwart? of misschien toch groen ijzerhamerslag, da’s wel een kleur voor een GTI
Of wellicht tijd voor een General Lee 2, na die andere oranje BX Progress…
General Lee vloog ook altijd al
BX zweeft
suc6 met je BX
uit welk jaar is die eigenlijk?
met of zonder kat
1992, met kat. Maar daar ga ik verandering in brengen. En dat General Lee idee…..Tja…Daar loop ik al een hele tijd mee rond. Aanvankelijk had ik daar de GTi automaat voor gekocht.
Voorlopig laat ik um eerst even zo. Anders krijg ik al die BX GTi puristen weer over me heen
Test
Thijsvandebles schreef:1992, met kat. Maar daar ga ik verandering in brengen. En dat General Lee idee…..Tja…Daar loop ik al een hele tijd mee rond. Aanvankelijk had ik daar de GTi automaat voor gekocht.
Voorlopig laat ik um eerst even zo. Anders krijg ik al die BX GTi puristen weer over me heen
gti puristen??? die voeren ze toch juist op, en passen ze aan aan hun smaak? daar zijn GTI’s voor. kijk, als er nou nog maaar 15 bestaan, dan moet je voorzichtig worden, maar ik zie ze continu op marktplaats etc.
dus, als GTI-purist zeg ik: ga je gang!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:1992, met kat. Maar daar ga ik verandering in brengen. En dat General Lee idee…..Tja…Daar loop ik al een hele tijd mee rond. Aanvankelijk had ik daar de GTi automaat voor gekocht.
Voorlopig laat ik um eerst even zo. Anders krijg ik al die BX GTi puristen weer over me heen
gti puristen??? die voeren ze toch juist op, en passen ze aan aan hun smaak? daar zijn GTI’s voor. kijk, als er nou nog maaar 15 bestaan, dan moet je voorzichtig worden, maar ik zie ze continu op marktplaats etc.
dus, als GTI-purist zeg ik: ga je gang!!
Ha ha, ik doelde eigenlijk op het GTi=Diesel verhaal. Waar ik een GTi ombouwde naar diesel, hoop commentaar enz. enz.
Uiteraard is het mijn auto, en mag ik er dus mee doen wat ik wil.
Ik heb trouwens een tijdje terug wel plectig belooft, om nooit een 16V om te bouwen naar diesel
Test
Thijsvandebles schreef:hel1 schreef:Thijsvandebles schreef:1992, met kat. Maar daar ga ik verandering in brengen. En dat General Lee idee…..Tja…Daar loop ik al een hele tijd mee rond. Aanvankelijk had ik daar de GTi automaat voor gekocht.
Voorlopig laat ik um eerst even zo. Anders krijg ik al die BX GTi puristen weer over me heen
gti puristen??? die voeren ze toch juist op, en passen ze aan aan hun smaak? daar zijn GTI’s voor. kijk, als er nou nog maaar 15 bestaan, dan moet je voorzichtig worden, maar ik zie ze continu op marktplaats etc.
dus, als GTI-purist zeg ik: ga je gang!!Ha ha, ik doelde eigenlijk op het GTi=Diesel verhaal. Waar ik een GTi ombouwde naar diesel, hoop commentaar enz. enz.
Uiteraard is het mijn auto, en mag ik er dus mee doen wat ik wil.Ik heb trouwens een tijdje terug wel plectig belooft, om nooit een 16V om te bouwen naar diesel
naja, je kan je afvragen of een GTI diesel nog een GTI is, maar wat is er tegen? als je een chic neemt piept niemand er over, en die heeft ongeveer hetzelfde uitrustingsnivo. dat je een sport, digit of 16klapper met rust laat, da’s te begrijpen, zou ik ook doen, maar verder….
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gefeliciflapstaart
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!