Betreft: C3 II (bj 2013) type VTi 82
Goedenavond deskundigen,
Ik heb een trekhaak (voor fietsendrager) aangeschaft met een universele aansluit kabel.
Voor dat ik iets onderneem vraag ik voor de zekerheid jullie mening.
Vanaf de contactdoos ga ik naar het kastje en daarvandaan naar de verlichtingskabelboom,
welke volgens mij alleen aan de linkse zijde zit. (zie foto)
Daar zit een stekker, die ik niet moet gebruiken. Maar boveaan zijn toch de snoeren die ik moet gebruiken ? (De stikker die erom heen zit kan ik net niet lezen, ik herken wel een “caravan”
tekening.)
Dat zou dan toch alles zijn ? ( + aansluiten “pieper”) Constante stroom heb ik niet nodig.
Graag verneem ik jullie mening.
M.vr.groet
John
C3 II VTi 82 Collection 2013.
(voorheen BX - Xantia - C5 - C4 Gr.Picasso EB6V)
Hallo,
Zou zelf niet in de kabels gaan knippen bij zo’n jonge auto dat gaat grote kans geven op storingen omdat je wagen multiplex bekabeling heeft lees ook dit: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/204796/
koop liever een een orginele aansluitkabel omdat de trekhaak ook aangemeld moet worden op de computer van de auto via de dealer of een mede forumer met de Lexia \ Diagbox.
Pre Citroën tijd: Ford Escort bravo 1.1 1982, Escort 1.4 1987 en Escort 1.4i 1989.
ZX Aura 1.6i 8v 1991.
Xsara Break 1.6i 8V 1999.
Xsara Break 1.6i 16V 2005 (ingeruild na 9,5 jaar trouwe dienst)
Nu: VW Golf variant Highline 2012