Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Dat is een bekende, deze staat in Arkel. De eigenaar zit hier ook op het forum, alleen is deze niet erg actief.
oke oke, kenteken is toch hetzelfde?
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Nee, kenteken is niet hetzelfde. Ik heb een ander kenteken.
Dacht dat ik hem had helaas,
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 30-12-2013
- DS 3 e-HDi 1.4 70 airdream EGS Business
Van alle auto’s die ik gehad heb, heb ik van eentje maar spijt dat ik hem weggedaan heb. Ik kwam vandaag een paar foto’s tegen, dit was die van mij:
Deze auto had ik ergens midden jaren 90, aan het kenteken te zien denk ik dat de auto van 1985 was. Volgens de RDW bestaat het kenteken niet meer maar dat had ik ook niet verwacht.
Zelf rij ik sinds een maandje in een DS3. Onvoorstelbaar dat dit een verre opvolger van de Visa is…
Leuk die foto’s, voor mij een ‘‘onbekende’’ Chrono gezien het kenteken.
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Mooi foto`s, ook voor mij is dit een onbekend kenteken.
Helaas is het kenteken ook niet meer bekend in het RDW-bestand.
Leuk verslag
Ik ben terug van weg geweest
ik moet toegeven het is al knap dat je nog een redelijke grono ongerestaureerd hebd kunnen vinden
er zijn er niet veel meer
ik kocht mijn eerste ruim 18 jaar geleden
en toen waren de meeste al kas verot en de bekleding vergaan
ik heb er een paar gerestaureerd en ken alle plekjes van de grono en de GTI
mijn huidige verzameling een spirit 330 op kenteken een grono
staat blok aan gort gekantolde zuiger
een visa trofee
staat under construction
en men paradepaarje de visa mille piste 4X4
staat origineel geconserveerd
ps je hebd de kleppen van de kop vervangen
heb je ook meteen de kop geflowed
want als je dat niet gedaan hebd scheelt het maar 90 pk maar een verbruik van 1/6
doe je het wel heb je ongeveer 110 pk en is het verbruik 1/12
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 04-07-2010
- BX 14 E
- Visa 14 TRS
- Visa 11 E S6
Hoi Johan,
Sinds lange tijd ben ik weereens op het forum, wat gaat jouw Chrono er goed uitzien hey
Superfraai stuk werk!
Mijn 2 Chrono’s gaan de verkoop in helaas, geen tijd voor, TE druk en TEveel auto’s, kwam zelfs een fotootje van één van de 2 tegen hier op het forum, de KR-02-GG, heb ook nog de KD-90-NK staan.
Ik hou ‘t bij m’n 14TRS, ook erg leuk rijden.
Als ik weereens in de buurt ben kom ik jouw Chrono bewonderen.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
wow daar word flink voor geboden
de tijd dat je voor 500 gulden een grono had is echt lang geleden
als ik ze alemaal had bewaard
wij hebben er 4 gesloopt omdat ze te ver heen waren
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Mijn Visa 14 TRS heeft weer wat aandacht gekregen evenals een nieuwe APK. Nu is er dus tijd om verder te gaan met de Visa Chrono. Inmiddels heb ik de originele motor in de auto geplaatst, momenteel ben ik druk bezig met het aansluiten van de elektra, slangen etc.
Weer een stukje dichter bij de voltooing, niet met de ‘‘gasfabriek’‘?
Totaal aantal Berichten: 990
Geregistreerd: 20-11-2006
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Langzaam maar zeker krijgt de chrono weer gestalte
De gasfabrieken komen er niet op, deze bewaar ik voor een volgend project.