33 van de 224
« Eerste  < Vorige 31 32 33 34 35 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 03 februari 2006 06:54 PM
  [ # 481 ]

17 inch stalen velgen dan voor de SM? Ben benieuwd hoe dat zou ogen…

Maar goed we dwalen af. Ik haal mijn velgjes op 16 Februari op in Bristol, eind feb zitten ze er op denk ik. Ben ook nogal benieuwd hoe dat oogt. 16 inch stalen velgen voor winterbanden voor de CX vind ik nu ik er aan denk helemaal geen slecht plan…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43291
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 03 februari 2006 06:55 PM
  [ # 482 ]
sans-pareil schreef:

17 inch stalen velgen dan voor de SM? Ben benieuwd hoe dat zou ogen…

Maar goed we dwalen af. Ik haal mijn velgjes op 16 Februari op in Bristol, eind feb zitten ze er op denk ik. Ben ook nogal benieuwd hoe dat oogt. 16 inch stalen velgen voor winterbanden voor de CX vind ik nu ik er aan denk helemaal geen slecht plan…

Stalen TRX velgen met winter TRX-en staan erg goed!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 03 februari 2006 07:16 PM
  [ # 483 ]

Glasvezel versterkt epoxy!

sans-pareil schreef:

17 inch stalen velgen dan voor de SM? Ben benieuwd hoe dat zou ogen…

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 03 februari 2006 10:55 PM
  [ # 484 ]
waterman771 schreef:
sans-pareil schreef:

17 inch stalen velgen dan voor de SM? Ben benieuwd hoe dat zou ogen…

Maar goed we dwalen af. Ik haal mijn velgjes op 16 Februari op in Bristol, eind feb zitten ze er op denk ik. Ben ook nogal benieuwd hoe dat oogt. 16 inch stalen velgen voor winterbanden voor de CX vind ik nu ik er aan denk helemaal geen slecht plan…

Stalen TRX velgen met winter TRX-en staan erg goed!

Waar vind je die dan in hemelsnaam…. plus die zijn vast nog duurder dan normale TRX’en…. het hele inchvelg idee is om goedkopere banden te kunnen hebben…

@eviltwin
Huh? Wil je dat waterman daar velgen van maakt voor zijn SM in 17inch 6J maat?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 04 februari 2006 07:04 PM
  [ # 485 ]

Zo, weer even wat fototjes nu ze net terug is van de spuiter..







“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 04 februari 2006 07:10 PM
  [ # 486 ]

Dat is een verschrikkelijk mooie wagen!!!

Test

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 04 februari 2006 07:15 PM
  [ # 487 ]
Thijsvandebles schreef:

Dat is een verschrikkelijk mooie wagen!!!

2 verschrikkelijke mooie wagens. Very Happy Very Happy

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 04 februari 2006 07:20 PM
  [ # 488 ]

@sans-pareil de Sm kon af fabriek voorzien worden van glasvezel wielen, vandaar mijn suggestie.

en veel plezier met je prachtige CX Cool hou haar mooi Wink

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 04 februari 2006 08:39 PM
  [ # 489 ]

ziet er goed uit! Wink  ( wat heb jij de wagenhoogte voor hoog staan of is dat verbeelding? )

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 04 februari 2006 08:45 PM
  [ # 490 ]

knap, en hoeveel heeft het spuitwerk ongeveer gekost? ziet er strak uit

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 04 februari 2006 08:49 PM
  [ # 491 ]

Was geen complete spuitbeurt, dak en een portier is gedaan, dat was iets van 600,- ex. Aan de andere kant zitten er al twee andere portieren in, die wat beter waren dan de originele (dank aan een brommer, die erg hard van links kwam). Ik vind dat CX’en met TRX banden eigenlijk altijd voor een beetje hoog lijken te staan, zeker als de achterkant al iets ingezakt is… De Gti lijkt altijd wat beter in balans wat dat betreft.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 05 februari 2006 01:03 AM
  [ # 492 ]
sans-pareil schreef:

Was geen complete spuitbeurt, dak en een portier is gedaan, dat was iets van 600,- ex. Aan de andere kant zitten er al twee andere portieren in, die wat beter waren dan de originele (dank aan een brommer, die erg hard van links kwam). Ik vind dat CX’en met TRX banden eigenlijk altijd voor een beetje hoog lijken te staan, zeker als de achterkant al iets ingezakt is… De Gti lijkt altijd wat beter in balans wat dat betreft.

Als hij zo ook staat met draaiende motor staat hij echt te hoog voor. De TRX-en zijn groter dan de normale 14’’ velgen en vullen de wielkuipen eigenlijk beter.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 05 februari 2006 01:20 AM
  [ # 493 ]

Ziet er toch schitterend uit, zo’n glimmende zwarte CX. Mooie kar man!

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 05 februari 2006 01:22 AM
  [ # 494 ]

wat een wagenpark hè... Prachtig!!!!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 05 februari 2006 01:47 AM
  [ # 495 ]
eviltwin schreef:
sans-pareil schreef:

Was geen complete spuitbeurt, dak en een portier is gedaan, dat was iets van 600,- ex. Aan de andere kant zitten er al twee andere portieren in, die wat beter waren dan de originele (dank aan een brommer, die erg hard van links kwam). Ik vind dat CX’en met TRX banden eigenlijk altijd voor een beetje hoog lijken te staan, zeker als de achterkant al iets ingezakt is… De Gti lijkt altijd wat beter in balans wat dat betreft.

Als hij zo ook staat met draaiende motor staat hij echt te hoog voor. De TRX-en zijn groter dan de normale 14’’ velgen en vullen de wielkuipen eigenlijk beter.

14 inchers met 185 HR 14 XVS is 1.97m, 210 TRX is 1.92m. Met draaiende motor ziet ie er in balans uit, volgens mij.

@de rest….
Vind het ook wel een mooie set autotjes… ben er wel blij mee.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
33 van de 224
« Eerste  < Vorige 31 32 33 34 35 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook