tja, slecht aanslaan dus en niet stationair draaien. Als ie eenmaal loopt, moet je hem steeds met wat gas laten lopen. Heel irritant.
Het is een 1400 met enkele carburateur, en een handchoke.
Zou bijvoorbeeld een verstopte stationairsproeier de oorzaak kunnen zijn?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Re: c15 slaat zeer slecht aan, en loopt niet stationair
stoterstangen90 schreef:tja, slecht aanslaan dus en niet stationair draaien. Als ie eenmaal loopt, moet je hem steeds met wat gas laten lopen. Heel irritant.
Het is een 1400 met enkele carburateur, en een handchoke.
Zou bijvoorbeeld een verstopte stationairsproeier de oorzaak kunnen zijn?
Tijd voor TCT
inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
Ik dacht eerst de BX 21 TGD BREAK D12
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
Ik dacht eerst de BX 21 TGD BREAK D12
nee, die heb ik even de stalling ingezet. Waarschijnlijk komt daar een andere koets omheen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
Ik dacht eerst de BX 21 TGD BREAK D12
nee, die heb ik even de stalling ingezet. Waarschijnlijk komt daar een andere koets omheen.
OK?! is die koets slecht ofzo?
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
Ik dacht eerst de BX 21 TGD BREAK D12
nee, die heb ik even de stalling ingezet. Waarschijnlijk komt daar een andere koets omheen.
OK?! is die koets slecht ofzo?
mwah, er bestaan mooiere, en er komt een mooiere vrij
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
Ik dacht eerst de BX 21 TGD BREAK D12
nee, die heb ik even de stalling ingezet. Waarschijnlijk komt daar een andere koets omheen.
OK?! is die koets slecht ofzo?
mwah, er bestaan mooiere, en er komt een mooiere vrij
Geen break (of is dat wishfull thinking?)
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:inkopper…....
Nee, eerst maak ik mijn 20 tzi af.
Ik dacht eerst de BX 21 TGD BREAK D12
nee, die heb ik even de stalling ingezet. Waarschijnlijk komt daar een andere koets omheen.
OK?! is die koets slecht ofzo?
mwah, er bestaan mooiere, en er komt een mooiere vrij
Geen break (of is dat wishfull thinking?)
uiteraard WEL een break
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 651
Geregistreerd: 12-07-2004
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
Re: c15 slaat zeer slecht aan, en loopt niet stationair
stoterstangen90 schreef:tja, slecht aanslaan dus en niet stationair draaien. Als ie eenmaal loopt, moet je hem steeds met wat gas laten lopen. Heel irritant.
Het is een 1400 met enkele carburateur, en een handchoke.
Zou bijvoorbeeld een verstopte stationairsproeier de oorzaak kunnen zijn?
i.v.m stationair lopen wel natuurlijk, maar slecht starten zal waarschijnlijk bougies of verdeelkap zijn….......
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN
Re: c15 slaat zeer slecht aan, en loopt niet stationair
dennis van der ven schreef:stoterstangen90 schreef:tja, slecht aanslaan dus en niet stationair draaien. Als ie eenmaal loopt, moet je hem steeds met wat gas laten lopen. Heel irritant.
Het is een 1400 met enkele carburateur, en een handchoke.
Zou bijvoorbeeld een verstopte stationairsproeier de oorzaak kunnen zijn?
i.v.m stationair lopen wel natuurlijk, maar slecht starten zal waarschijnlijk bougies of verdeelkap zijn….......
bougies, verdeelkap, kabels, bobine en ontstekingsmodule zijn allen vervangen, door mij, dan wel door de vorige eigenaar.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ik weet ff niet zeker of je een electronische stationaire sproeier hebt.
dat is een cilindrisch busje aan de zijkant van je carb ongeveer 2 cm doorsnee en 3 a 4 cm lang.
er hangt 1 draadje aan .
als die geen + krijgt ,krijg je ook geen benzine op stationairloop,,dus loopt ie dan ook niet stationair.
controleren is simpel. zet het contact aan en maak het stekkertje los,, en steek het er dan weer aan,, hoor je hem tikken zou hij normaal moeten werken.
draai het ding eruit, en trek de cilindrische sproeier eraf, even doorblazen en terug monteren.
verder kan het schoonmaken van je carb nooit kwaad.
in de zin van baad het niet schaad het zeker niet.
slecht starten zit miz zeker in je carb, daar je alle ontstekingsdingen al vervangen hebt.
enigste andere (zou) kunnen zijn dat je ontsteking verrot slecht is,, maar dat laat ik even terzijde.
succ6
nou, de 1400 gaat niet meer lopen. Morgen een ander onderstel halen voor de c15 (staat nog een 205gti op)
Dan kan gewoon de echte motor erin getakeld worden
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.