177 van de 194
« Eerste  < Vorige 175 176 177 178 179 Volgende >  Laatste »
   
De SM van Waterman: is verkocht.
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 18 juni 2014 07:09 PM
  [ # 2641 ]

Over dit bedrijf zijn erg wisselende meningen.
Ik wou mijn cx daar ook laten doen,maar door na verschillende referenties te bellen.
Ben ik hier vanaf gestapt.
Het bedrijf is meer malen over genomen,en schijnbaar is bij al de overnames de kwaliteit achteruit gegaan.
Want heel veel mensen waren in het begin erg tevreden met het resultaat,
Maar dat werd steeds minder.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
mark sm
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 556
Geregistreerd: 17-01-2009

Gepost: 18 juni 2014 11:16 PM
  [ # 2642 ]
frank schreef:
mark sm schreef:

Ik heb mn kap zelf ontlakt, echter ik heb gebruik gemaakt van professioneel afbijtmiddel. Tijdens het schuren ontstaat warmte wat je bij afbijt niet hebt natuurlijk. Het aluminium vindt die warmte nu eenmaal niet zo leuk. Toen alle lak er af was hield ik een strakke, kras-vrije kap over. Ander voordeel was dat ik binnen 2 uurtjes binnen en buiten kaal had. De naadjes nog even nalopen, dus laten we zeggen dat na 4 manuren de kap in de epoxy kon.

Je hebt het hier over professioneel afbijt,......
Is dit beter? Vriendelijker?.......
En heb ook bij jouw topic gezien dat je gedeeltes van de carrosserie( plaatstaal) hiermee gedaan hebt.
Heb je hier alleen de grote vlakken mee gedaan?
Of ook de naden en dergelijke?
Zou je dit nader kunnen uitleggen/ toelichten.
Ik sta nu voor de zelfde keus.
Deuren motorkap achterklep enz…..

VgF

Ik gebruik “paintstripper 78” van Tolmey BV uit Elshout. Of het vriendelijker is weet ik niet, er staan op het etiket milieu, bijtende en doodskop-symbolen, dus is het in mijn ogen wel goed Wink
De delen die ik gedaan heb met dit spul zijn het dak (groot oppervlak, staal) en de motorkap (aluminium). De overige delen heb ik bij NEW ICC in Lokeren laten ontlakken/beitsen. Ik heb bewust gekozen om plaatdelen te laten doen waar geen dubbele naden in zitten. Dit zijn dus de binnen platen in de schermen voor en achter en zo nog wat stukken. Ik het ook de lichtbak daar laten doen, deze is gespoeld enz. bij ICC en daarna door mijn spuiter in de epoxy gezet. Ik zie nu,(na 3 jaar)dat het met de dubbele naden niet goed zit. Ze zitten gelukkig nog niet in de definitieve lak, maar….

Als ik je een advies mag geven, scotch brite XT-Z ontlak borstel en voor de naden een stift staal borstel
Bij de ontlak borstels, machine laten werken en niet te lang op 1 plek.

succes

gr Mark

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 18 juni 2014 11:18 PM
  [ # 2643 ]

Gaat lekker hé Laughing

Als jullie hier klaar zijn heb ik al een andere SM Laughing

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 juni 2014 12:59 AM
  [ # 2644 ]
waterman schreef:

Gaat lekker hé Laughing

Als jullie hier klaar zijn heb ik al een andere SM Laughing

Dit wil ik dus voorkomen,door me goed te laten voorlichten Wink

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 juni 2014 12:59 AM
  [ # 2645 ]

Bedankt voor de info Mark .

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 24 juli 2014 10:53 PM
  [ # 2646 ]

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 24 juli 2014 11:04 PM
  [ # 2647 ]

Mooi stuuk werk waterman!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 24 juli 2014 11:06 PM
  [ # 2648 ]

Wow, zit toch aardig wat werk aan Yuri?

Zat daar allemaal opervlakte roest?

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 24 juli 2014 11:09 PM
  [ # 2649 ]

Nee. Deuken en krassen. In het voorscherm en het wielafdekplaatje een gat.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 juli 2014 08:30 AM
  [ # 2650 ]

Ziet er goed uit!

Maar wordt het bovenste gedeelte van het achterscherm dat nu ingepakt zit niet mee gespoten?

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 25 juli 2014 09:06 AM
  [ # 2651 ]

Natuurlijk wordt dat complete scherm gespoten. Maar wel op zo’n manier dat d’r geen kleurverschil zichtbaar wordt.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 25 juli 2014 01:29 PM
  [ # 2652 ]

De strip er toch af,van de motorkap.
Voor de rest schiet het al weer aardig op. very good

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 25 juli 2014 10:40 PM
  [ # 2653 ]

Het demonteren van die sierlijst op de motorkap was echt een drama. Maar goed, nu kan ik hem wel weer mooi polijsten voor ik hem terugzet.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 25 juli 2014 10:46 PM
  [ # 2654 ]

Mooi werk!

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 26 juli 2014 12:38 AM
  [ # 2655 ]

Hoe zit die strip/sierlijst origineel vast?
Met klemmetjes oid?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
177 van de 194
« Eerste  < Vorige 175 176 177 178 179 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook