Totaal aantal Berichten: 1891
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Er zijn (nog) andere plekjes om dit veilig op te bergen.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
VTSKE, dat is niet de vraag!
En wil je niet meer het laatste bericht quoten aub?
Ik vrees een flinke slooppartij om erbij te komen. Weet niet of je na uitbouw van de het middenconsole erbij kunt.
Een werkplaatshandboek zou je kunnen helpen.
Dan kun je ook zien of je haast moet hebben hem te verwijderen omdat hij bij de ventilator kan komen.
Of naar de dealer.
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
Het zou ook kunnen dat je er geen last van krijgt. Die luchtkanalen hebben zoveel bochten en grillige vormen dat de kans groot is dat de stick ergens is blijven steken.
Ik zou wel even controleren of de klimaatbeheersing (indien aanwezig) nog normaal werkt en niet een klep wordt geblokkeerd.
Als alles goed werkt en omdat je de wagen lastig ondersteboven kan houden, zou ik het er bij laten. De schade blijft dan waarschijnlijk beperkt tot het vervangen van de stick.
Groet, Alfred.
Xantia Break HDi 140, bj. 2001, Euro 3
Bijna een half miljoen km.
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Zo’n antenne magneet proberen? Zo’n ding dat je gebruikt als je onder de motorkap een schroefje hebt laten vallen tijdens het sleutelen en er met de hand niet bij kan?
Een USB-stick heeft een metalen voorkant, dus die zou erop moeten pakken…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 446
Geregistreerd: 08-08-2006
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
of een magneet een een touwtje ? die komt nog een klein beetje verder , zon antenne magneet heb je last van t raam denk ik .
Ik mis de hamvraag: wil topicstartser de USB stick nog terughebben of niet?
Niet: lekker laten zitten
Wel: bij garage na vragen. denk namelijk niet dat er hier op het forum al iemand is die van een dusdanig nieuw type het dashboard al een keer uit elkaar heeft gehaald. Althans: de kans lijkt mij uiterst klein.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
In het DS4 topic was iemand die een schade DS4 heeft hersteld. Inclusief dashboard. Maar of deze poster nog actief is betwijfel ik.
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
Bedankt voor alle reacties!
Nu een maand later: de USB stick heb ik de eerste dag wat horen verschuiven, maar ook met de blower vol aan heb ik nergens last van. Hij ligt dus ergens zonder op dit moment veel kwaad te doen.
De stick was grotendeels van plastic. Een magneet helpt niet. De waarde van de stick inclusief zijn inhoud is verwaarloosbaar.
Ik had gehoopt dat iemand een werkplaatshandboek zou hebben, waarmee ik (als ik er niet allerlei extra gereedschappen voor zou moeten aanschaffen) dan het middenconsole zou kunnen openleggen.
Op basis van de reacties laat ik de USB Stick liggen waar hij ligt voor het nageslacht ...
Mvg,
Franz