Hé Adri, heb je bereik?
Dan deel ik ook meteen even mede dat we op zolder onze oude tent hebben gevonden die ingepakt zo’n 8 keer kleiner is dan jouw exemplaar. Ik wil graag voorstellen die mee te nemen in plaats van de jouwe. Okee?
We hebben hem de afgelopen dagen opgezet en uitgeprobeerd en hij is nog helemaal nieuw.
Breeze schreef:Ik zeg, doen.
Adri
O en ik ga boeken!
Is Branko de enige tot nu toe in het Ibis Aulay sous Bois, of zijn er meer die daar hun kamp opslaan?
Totaal aantal Berichten: 17405
- CX 2400 Super
Het team 2d/RensKorevaar/CX1976 (jawel, in gewijzigde samenstelling!) gaat er op 1 september ook vandoor, zodat CX1976 weer op stal kan en de beide andere teamleden de volgende dag weer aan het werk…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
jaco schreef:Ik wil graag voorstellen die mee te nemen in plaats van de jouwe. Okee?
Okee
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Boeking is geregeld. We hebben de bruidssuite.
Voor minder doe ik het ook niet.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Zullen we dan ook het Champagne-ontbijt op bed bestellen?
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
jaco schreef:. . .Is Branko de enige tot nu toe in het Ibis Aulay sous Bois, of zijn er meer die daar hun kamp opslaan?
Ik denk dat wij in Parijs zelf overnachten.
Dan hoeven we na het avondeten niet meer te rijden.
JW
Avondeten? Dat doen we toch gewoon in het hotel?
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
De laatste reservering voor de Raid Arctique is nu ook rond, met dank aan Rens. Vlak voor we de Avenue des Champs-Élysées opdraaien lunchen we in het Bois de Boulogne. Een historische plek. Hier fotografeerde André Martin, voorafgaand aan de perspresentatie in Lapland in 1974, de Citroën CX met kenteken (1)52 AAX 75.
JW
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
JWH schreef:Nu de reis dichterbij komt wordt het tijd om onze sponsors nogmaals in het zonnetje te zetten.
De Raid Arctique 2014 is mogelijk dankzij een bijdrage van:
Garage Johan Oldenhage: CX keuring
Garage Hydraulique: Reserve onderdelen, keuring en bijdrage brandstof wegenwachtbus
Jaco maakt Pracht Werk: Raamsticker en ontwerp autobestickering
Carrier UTC: Bijdrage boek Raid Arctique 1974
D+F Assurantiën / CX club verzekering: Bijdrage boek Raid Arctique 1974
Office Winhov: Bijdrage boek Raid Arctique 1974 en Drukkosten Routeboek
ANWB: Wegenwachtbus
Citroën Nederland: Bijdrage brandstof wegenwachtbusVerder dank aan:
Yuri Colman en Henk Fikse: Wegenwacht team
Per Åkesson en Michael Elinder: Hulp bij voorbereiding van de routeJW
Mis ik Total?
Ik had eerder begrepen dat zij ook een financiële bijdrage zouden leveren.
Totaal aantal Berichten: 17405
- CX 2400 Super
Dat doen ze ook…, ten bedrage van €0,00 . Geen zorgen: het budget is sluitend.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Voor de liefhebbers die net als Jaco wat willen filmen, maar geen 350 euro willen uitgeven aan een GoPro: Google op SJ4000.
Da’s een mooi prijsje!
Deze is trouwens niet ‘gelijk’ aan de GoPro Hero 3+, maar aan de 3 (de goedkoopste versie dus, à €250). Maar daarmee nog steeds de helft van de prijs. Toch een leuke keuze voor wie gewoon eens wat actie wil vastleggen, lijkt mij.