Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Als je je chassis al kaal hebt, kan je voor en achter wegen. Een goede personenweegschaal zou het aan moeten kunnen. Wel de auto voorzichtig laten zakken op de weegschaal
Citroen!
Goed idee trouwens DriverD,
Zou de dame dit wel toelaten want dames zijn erg gevoelig voor weegschalen.
Maarja ze is de laatste tijd wel veel afgevallen met m’n restauratiedieet.
Groetjes
Moet je er wel voor zorgen dat de weegpunten op dezelfde plaats zitten als de punten waar je chassis de grond raakt. Kan het even niet goed uitleggen ...
Schijt aan originaliteit.
Wat ik op de site van autobeitserij heb gezien is heel wat anders dan de vertokken 2CV-koetsen in dakgootzink op de Citromobile 03. Echt gave resultaten.
Groet, Johannes
Stonden op die site ook Eendenkoetsjes ? Koets van een Eend bestaat namelijk voornamelijk uit 0,7 mm dun plaatstaal. Meeste auto’s hebben dikker plaatstaal.
Schijt aan originaliteit.
Weet ik, maar hier gaat het om electrolytisch verzinken. De krome koets werd gewoon vuurverzinkt! Dat is geschikt voor konstructies van eiser.
Groet, Johannes