citroenc2 schreef:Lelijke Eend schreef:Gezocht
Citroën. Eisen: moet me in week 39 naar het conservatoire brengen, als ‘ie me weer terug kan brengen is dat leuk meegenomen. Aantal deuren/kleuren/wielen/cylinders/deuken enzovoorts doet er niet toe. Als ‘ie me maar naar het Conservatoire brengt.
Met andere woorden: als het ook maar even kan ga ik proberen er bij te zijn !
le ga jij in week 39 dan
er is best wel iemand die je wilt meenemen als het zoveel is
Week 38 dan ...
Overigens, m’n pa heeft nog een setje dakdragers. Iemand die die dakdragers op z’n Cit wil schroeven, mij er op wil binen en me zo mee wil nemen (voor als er aan de binnenkant van de Cit geen plek meer is) ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:
Overigens, m’n pa heeft nog een setje dakdragers. Iemand die die dakdragers op z’n Cit wil schroeven, mij er op wil binen en me zo mee wil nemen (voor als er aan de binnenkant van de Cit geen plek meer is) ?
Ik wil zeker, en mocht ik gaan dan mag je eventueel mijn LPG-tank wel knuffelen hoor! Dat is ietsje comfortabeler dan het dak.
Graag ! Alles om er bij te zijn !
Wist je trouwens dat het volgens de letter van de wet niet verboden is om mensen in ene aanhanger te vervoeren ? Tenminste, als dat nog niet gewijzigd is ...
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Eh…. fftopic
ops:
ik sta te popelen :jump waneer starten de inschrijvingen??? vrij of niet vrij ,hier neem ik vrij voor
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
saxoxsara schreef:Fantastisch,eerst Rome zien, dan…....
Inderdaad, dat is waar ik in week 38 waarschijnlijk ben
Ik had graag meegewild, maar dat is precies in onze vakantieperiode, dan zitten we of in toscane, of in Rome…
Edit by lelijke Eend: BBcode weer aan gezet
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Waauw… Ik zat eergister toevallig foto’s te kijken van het conservatoire… Daar wil ik zoooo graag heen , En ik ga er toch ook van uit dat ik in wk 38 een rijbewijs heb.. Dus ik denk dat ik ook wel mee wil…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Lijkt me erg gaaf!
Met een beetje mazzel tuf ik dan in een picasso..
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gaaf dat dit eindelijk geregeld kan worden. Jammer dat het maar zo’n klein groepje is, het zal wel storm lopen. En jammer dat moeder devrouw niet meekan, die is er ook zeker voor in. Alvast vooruitlopend op de mogelijkheid dat ik nummer 31 op de lijst wordt ofzo: is er een mogelijkheid dat dit vaker gaat plaatsvinden?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
moet je dat allemaal op 2 uur gedaan hebben?
ik denk dat ik er 2 weken kan rondlopen aan de foto’s te zien
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ook voor de supercitrofiel is twee uur prima. Het is lang genoeg om op je gemak een paar rondjes te lopen en veel foto’s te maken, maar aan de andere kant is het kort genoeg om nog is terug te willen.
Groet,
L
Ik heb zojuist heel week 38 vrijgenomen en ga als het kan mee!
Na het DS jubileum in Parijs wil alles van mijn en andere Citroens zien. :photo
Eens een DS altijd een DS.
2 uren om in een moordend tempo foto’s te maken. Daarna onbeperkt tijd om die foto’s te bekijken en aan de hand daarvan alles onder te kwijlen