Triest einde ZX 2.0i 16V
_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577

Gepost: 04 februari 2006 12:29 AM

Bij autobedrijf ARLA stond een ZX 2.0i 16V te koop voor €750,-
De duidelijk gebreken waren:
-koppeling
-ACAV
-Uitlaat
-koppakking
-tik in de motor (211.000 gelopen)
Koets was nog in prima staat, heel wat beter dan die van m’n eigen 16V. Ik wilde hem kopen vanwege de nette koets, maar wegens plek gebrek helaas niet door gegaan.
  Via via kon ik toch opslag regelen en was ik vandaag weer langs het bedrijf gegaan. Kom ik daar staat de wagen op z’n bodem aan de kant van de weg Sad Volgens de eigenaar was de wagen 2 wkn terug verkocht voor de russische export. Wagen was achtergelaten wegens rotte koppeling en zou opgehaald worden. In de tussentijd zijn de originele LM velgen eronder vandaan gejat. Er zit wel een luchtje aan dit verhaal, want het kenteken(FP-XP-86) staat sinds 6 september 2005 op dezelfde naam.
Is er een mogelijkheid om deze wagen alsnog als mijn eigendom te krijgen? Lijkt me dat de politie deze wagen één dezer dagen dit “wrak” van de weg haalt. Als een wagen verkocht wordt voor de export, dan wordt deze sowieso op een andere naam overgeschreven of is hier een aparte regel voor?

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12521

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 06 februari 2006 07:03 PM
  [ # 1 ]

Zou me niets verbazen als het autobedrijf er meer van weet, het is al geen lekkere buurt daar en zij zijn zelf ook niet de meest betrouwbare lui Confused

Profiel  

_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577

Gepost: 06 februari 2006 09:38 PM
  [ # 2 ]

Het verhaal van ARLA is dat de wagen is verkocht voor de export, de wagen is al betaald. Waarom die nog steeds op dezelfde naam sinds 6 sep staat is raar. Ik vermoed dat ze hem zelf daar hebben neergezet, ze willen hun bedrijf nl opdoeken en in de staat waarin de wagen verkeerde zou de kans heel klein zijn om hem kwijt te raken. Ik rijd er morgen even langs om te zien of de auto er nog staat en rijd dan maar gelijk door naar het politie bureau wat nagenoeg aan de overkant zit.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook