Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Er zit wel een zonneklep voor de passagier, maar daar zit geen spiegeltje in.
Overigens viel mij bij mijn laatste proefrit op dat de rand van de voorruit behoorlijk laag is, lastig met stoplichten. Dit zal wel komen door de plaatsing van de airbag in het dak en het panoramadak.
Edit mod: citeren van het direct voorgaande bericht is niet toegestaan
Klopt, lage rand. Als je de zonneklep volledig naar voor (tot tegen de voorruit, maar die raakt ze dus totaal niet) draait, dan is er eigenlijk geen verschil. Extra zonlicht tegenhouden helpt dus enkel door de klep recht naar onder te draaien.
Totaal aantal Berichten: 39
- DS 3 1.6 vti so chic
Yvan s mooie recensie! Ik ben erg benieuwd. We moeten nog een maand of twee wachten. Heb je toevallig een foto?
We hebben nl dezelfde kleurencombinatie besteld en ben nu een beetje bang dat het een tikje te donker zal zijn.
C4 Cactus (januari 2015 - ...)
DS3 (augustus 2010 - januari 2015)
C4 Coupe (april 2007 - augustus 2010)
Was aanwezig op de DS meeting van 15 september 2012.
Ben ook wel benieuwd naar een foto, laatst een proefrit gemaakt en die beviel prima. Vind alleen de airbumps aan de zijkant echt niet mooi. Misschien in de juiste of zelfde kleur wel.
C3 1.2 Vti EGS Collection
Yvan, mooie review, dank voor het delen! Ik ben ook erg benieuwd naar de combinatie “black-on-black”, we zien de foto’s graag tegemoet. Wat betreft het start-stop systeem moest ik tijdens de proefrit ook erg wennen. Ik heb het op mijn huidige auto ook, maar het systeem in de Cactus vond ik veel gevoeliger, bij gebrek aan een beter woord. Ik had het idee dat de auto al uitschakelde voordat ik echt helemaal stil stond, maar dat was misschien slechts een gevoel. Het even snel in- en uitschakelen indien gewenst zal denk ik niet gaan, aangezien de functie normaal gesproken niet direct op het homescreen staat, als ik me goed herinner.
Ach, details ...
yvan s schreef:en deel drie
hier zie je o.a. de zonneklep die niet echt veel helpt als ze volledig is open geklapt ...
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ziet er stoer uit hoor. Gelukkig Is het van binnen een stuk minder somber.
Doet me een beetje denken aan knight rider, wel mooi 1 kleur.
C3 1.2 Vti EGS Collection
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ik heb Stop/Start wel eens ervaren met een auto met EGS en daarin vond ik het ook niet prettig (samen)werken. Lijkt voor je gevoel te vroeg af te slaan. In de BlueHDi 100, dus met handbak, werkte het zoals bijv. in de DS3 eHDi die ik had en dat was erg fijn
Stoere auto trouwens! Ik heb weinig met zwart, maar het past hier wel. Hoe is de kwaliteit van het leer trouwens? Door de foto’s die ik eerst zag was ik niet echt overtuigd van het leer, het zag er wat goedkoop en dun uit. Daarom kies ik voor de Velours-bekleding. Het missen van stoelverwarming vind ik wel jammer en ook het Airbump-motief vind ik leuk gedaan.
Stoere wagen! Lekker sinistere Mad Max uitstraling, terwijl het binnen toch aangenaam vertoeven is op het lederen bankstel ...
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Erg mooi in volledig zwart. Stoere bak!
Ja, mooie auto Yvan en mooie wielen ,in nl zitten daar standard stalen 16 inch onder de diesels, iv.m. co,2 norm, maar dit staat echt wel stoer.
Zit er nou 1 of 2 afstandsbedieningen bij?
gr Rene