Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Je kan de xenons units ook vervangen door halogeen lampunits ...
Kan je ze daarna weer terug wisselen
Maar dat is ook geen goedkope oplossing, wat is er nu stuk dan, hoe moeilijk kan het zijn een paar sproeiers weer gangbaar te maken.
Proberen ze het wel met de verlichting aan ?? anders gebeurt er sowieso niets.
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Ik denk dat er ooit Xenon’s in gezet zijn en hij nooit sproeiers in gehad heeft.
- Ja, je kunt van een sloper een paar “halogeen” koplampen nemen ( gewone) en die monteren. Alle xenon electronica etc zit in of aan de koplampen vast. Voor de rest moeten die hetzelfde zijn, ik kan in mijn WPH voor de modellen uit 2001 geen verschil zien. Er zijn naar mijn weten maar twee typen koplampen gemaakt, halogeen en xenon.
- Als je sproeiers zoekt moet je een complete voorbumper van een C5 met Xenon vinden, daar zitten de sproeiers in, die moet je dan nog electrisch koppelen aan de ruitenwissersproeiers.
To err is human, not to err is divine.
Die sproeiers zitten helemaal niet in de bumper. Ze hangen onder de koplampen.Je hebt wel een andere bumper nodig.
En om sproeiers aan te sluiten, moet je een geschikt reservoir hebben, een extra zware pomp en een zekeringkast.
Want in de uitvoering zonder pomp is er geen rekening gehouden met een zekering. Bedrading ligt er vaak wel!
De koplampen kun je zo omwisselen, alleen moet je met de lexia de mistlampen weer even aanmelden (als die al niet aangemeld zijn.
Heb hier bij de citroen garaje in Fuengirola een complete bumper etc gevonden
gaan ze donderdag over zetten kosten 265,€ is te doen
berwi
En de rest heb je ook?
van een schade auto achterkant total los
berwi
ja helemaal compleet
Maar gewone koplampen waren goedkoper geweest.
Ik heb ze ooit eens voor iemand gekocht voor 175 euro nieuw.. De Xenons waren toen 400 nieuw.
Per stuk
Da’s dan nog een nette prijs.
Bij de PH2 kosten ze meer dan 1200 Euro, per stuk, ex BTW
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor