Nee, deze cdrom kun je bij Chyparse kopen voor ik meen 10 euro. Maar is dus iets anders (en veel minder) dan het boek.
Mark
Volgens mij heb ik dat boek ergens liggen, ik ga morgen zoeken. Als ik heb vind laat ik het weten.
Thank you for driving my wife
Volgens mij heb ik dat boek ergens liggen, ik ga morgen zoeken. Als ik heb vind laat ik het weten.
Sorry, het is het boek De Snoek Citroen ID/DS in Nederland van Jan de Lange. Niet het boek wat jij zoekt dus
Rob,
Ik kan je wellicht helpen. Zoek even de marktwaarde van dat boek en dan komen we er wel uit, denk ik.
Cees Berkvens
Elke weg leidt weer naar een andere weg
DS19MA
DS21 Pallas IEH
Peugeot 404
DS4
gehad: DS21M Pallas, Xantia 21TD Break, C5,BX’en, GSA, CX, 204’en, 304’en
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
@Cees:
Geweldig! Over de prijs worden we het vast wel eens…
Alvast bedankt, Rob
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 359
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Ik zoek het boek ook nog, dus wie er op is uitgekeken ...
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Ik heb het boek ook nog niet liggen.
En een cd versie is niet echt.
Eens een DS altijd een DS.
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ik heb er ook nog een, doe maar een goed bod per pb en dan komen we er misschien wel uit.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 14
- 2CV Transat
- ID/DS 21 Pallas Mechanique
Dit moet ik ff delen met jullie: ik heb ‘m! Via Marktplaats gevonden en veel voor betaald natuurlijk, maar ik was er al lang naar op zoek (voor ‘t eerst gezien bij JeroenCitroen van het 2cv-forum) en nadat ik een paar keer in deze ID20 had gereden was ik verkocht. Ben er superblij mee! Nu zelf hard sparen voor een mooie DS/ID.
Overigens: er komt een herdruk voor leden van de ID/DS club, dus dat is ook een optie voor mensen die het boek per sé willen hebben.
PS Ik heb onlangs ook een Autovisie uit ‘69 gekocht met een test van precies dezelfde ID20. De advertentie staat nog op Marktplaats.
het boek de orginele ds
Een beetje ds/id rijder is lid van de club en daar kan je inschrijven voor de nieuwe herdruk van dit prachtige boek.
Het komt geloof ik op de Citromobiel uit en de voor inschrijvingen zijn zeker van hun exemplaar.
gr. Rens
id19b 1970, gris d’anjou,zwart dak met schuifdak Coenen, aftermarket airco ( project console gevraagd!, zwart sky int.