Totaal aantal Berichten: 6483
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Mijn huidige CX gaat nooit weg.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mulder schreef:Technisch verwacht ik geen problemen, al had de versnellingspook wel veel speling rond de vrij.
Mogelijk zijn dat gewoon de schakelstangen is een paar tientjes materiaal en paar uurtjes werk.
met dat schakelen heeft arjen denk ik gelijk.
het dak repareren en spuiten voor 1500 gaat je niet lukken denk ik.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Hele cx spuiten kost 3000 tot 3500 euro.
Dus onder de 1000 moet lukken
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Echt niet, en zeker niet als er ook nog herstelwerk aan het dak en de dakranden zit.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Oké
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nou, da’s erg mooi, voor een dubbeltje topwerk dus. Knap hoor.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Je hebt de DS vorig jaar gezien,
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ja, en dat was heel aardig spuitwerk voor dat geld.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Het valt mij wel vaker op,
De prijzen wie hier soms genoemd worden,die gaan mijn portemonnee echt te boven.
En ik ben echt niet iemand wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Maar heb ik dan gewoon geluk?
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja je heb ook spuiten en je heb spuiten.
Wat wordt er allemaal meengenomen? Dorpels, binnenkant motoruimte en bumpers das extra werk.
Terug plaatsen van het al trimwerk, daar gaan ook uren inzitten.
Het hangt er gewoon vanaf hoeveel uren er ingestoken gaan worden. En het uurtarief speelt natuurlijk ook nog een rol.
Dan hebben we nog niets gezegd over de voorbereidingen en roest verwijderen.
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Heb je helemaal gelijk in Arjan.
Ik heb het in mijn geval over een kale CX/DS en zelf weer opbouwen en alleen de buitenkant.
Bij mijn CX heb ik door een fout van mij,het dak nieuws laten spuiten,hier zat ook laswerk bij.
En ik heb hier 800 euro voor betaald.
Dus zodoende,zij ik dat moet onder de duizend kunnen.
Maar het is niet alleen het spuit werk waar ik het over heb.
Ook over onderhoudt kosten en reparatie.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
@frank: ik denk dat dhr mulder zijn auto weg wil brengen en netjes gespoten terug wil krijgen.
dat is anders dan dat je hem zelf kaal maakt en weer opbouwt.
daar komt nog bij dat de kleur van deze niet het simpelst te spuiten is.
daar komt bij dat hij aangaf dat we hem tegen zichzelf moeten beschermen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Totaal aantal Berichten: 6483
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Goed zo Erik… Maar “meneer” hoef je me nu ook weer niet te noemen…
Ik denk niet dat het em gaat worden. De verleiding is vooral zo groot omdat het mijn ex-auto is (sentiment). Rationeel is er weinig dat pleit voor het aanschaffen van een oywe diesel met werk. Niet dat dat werk nodig is om met de auto te kunnen rijden, maar ik ken mezelf. En het is net een ouwe auto, zo’n CX, je blijft bezig. Leidt geheid tot dezelfde keuzes als 3 jaar geleden. Maar we denken er nog eens over, het blijft verleidelijk…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wel ideale vakantie auto.
Airco, luxe van een serie 2, comfort van een CX, zuinige en krachtige T2 diesel, en een hoop ruimte!
Of wou je dat niet horen?