Er zijn twee kleine dingetjes waarvan ik me afvraag, hoort dat nou echt zo of…
Om te beginnen het knopje waarmee je de spiegels in/uitklapt. Dat is niet verlicht. Als enige knopje in de hele auto.
Lampje stuk, of is dit echt zo ?
En dan het dashboardkastje. Dat is alleen verlicht als het kontakt aan staat. Anders is het een diep donker gat.
Ik vind het vrij onhandig. Is dat misschien instelbaar (door de dealer) ?
Het gaat trouwens om de phase 2.
Re: Hoort dit zo
PatH schreef:Er zijn twee kleine dingetjes waarvan ik me afvraag, hoort dat nou echt zo of…
Om te beginnen het knopje waarmee je de spiegels in/uitklapt. Dat is niet verlicht. Als enige knopje in de hele auto.
Lampje stuk, of is dit echt zo ?En dan het dashboardkastje. Dat is alleen verlicht als het kontakt aan staat. Anders is het een diep donker gat.
Ik vind het vrij onhandig. Is dat misschien instelbaar (door de dealer) ?Het gaat trouwens om de phase 2.
Bij mij ook zo. Zal dus wel zo horen…
Groetjes,
Mirjam
DS3 Crossback PureTech Turbo 130PK EAT8 Performance line+
bij mij is het ook zo, knap onhandig soms. Zullen ze wel vergeten zijn bij de eerste types. De mijne is van 21/4/2001.
het zelfde geldt voor de ecomode. na 30 minuten werkt de binnenverlichting niet meer maar wel de kaartleeslampjes….......
Xantia 1.9 Dx 441.000 km C5 ligne prestige HDI 192.000 km
Dat knopje van de spiegels weet ik even niet, maar van het dashboardkastje staat ergens in de handleiding dat dat alleen op contact werkt.
Beetje vreemd vind ik het wel dat dat niet samen met de binnenverlichting op ecomode zit zodat je het altijd kunt gebruiken. De elektronica is toch al zo complex dat dat er volgens mij ook nog wel bij had gekund.
toen: bx16tri , xantia 1.8i allure
nu: C5 2.0i break exclusive
Bij phase I :
- knopje niet verlicht
- handschoenkastje enkel verlicht bij aangezet contact.
Bij phase II :
- knopje niet verlicht
- handschoenkastje verlicht gedurende een 30-tal seconden na het openen van een deur, en ik vermoed ook gedurende een 30-tal seconden na afgezet contact. Idem voor de kaartleeslampjes.
Phase I is er één zoals de mijne, dus daar ben ik zeker van.
Phase II ken ik enkel van in de toonzaal van de dealers, en daar werkte dat volgens mij zo, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen…
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Het hoort dus gewoon zo
Nou ja, bedankt voor de reakties.
Bij phase II :
—handschoenkastje verlicht alleen bij opgezet contact.
grt