2 van de 2
 < Vorige 1 2

Doorslaan voorvering bij uitveren
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 07 februari 2006 12:43 PM
  [ # 16 ]

je moet gewoon rustig over die drempels rijden,daar zijn ze voor gemaakt. het is moeilijk met HP dat weet ik want je merkt bijna niet dat er drempels zijn.

ik heb het ook meegemaakt dat het net lijkt alsof de voorkant van de weg komt als je te hard over die krengen gaat.
maar hier bij mij in het dorp zijn hoge korte drempels waar zelfs Jan de rooy met zijn Daf gelanceerd zou worden

ik lees hier vaker “echte citroen” en “psa produkt”
als ik mij niet vergis (zie onderstaand tekst) is het allemaal vanaf 1976 PSA

1976
- 8 april: het akkoord van 1974 wordt beëindigd: Peugeot wordt meerderheidsaandeelhouder van Citroën, dat toetreedt tot de PSA-groep, voorgezeten door François Gautier. - De LN, een Citroën-Peugeot, komt in de handel

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 07 februari 2006 01:05 PM
  [ # 17 ]

Ik had het mijn mijn vorige auto (Xantia) ook, nooit achter gekomen wat er de oorzaak van was. Gewoon rustig over de drempels rijden.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 07 februari 2006 01:27 PM
  [ # 18 ]
M&M schreef:

Hoe zit het met de rijhoogte van een C5 ??? , is daar iets aan af te stellen ( of gaat dit elektronisch ?? ) , ik heb mijn Xantia V6 laten aanpassen omdat deze te hoog op z’n poten stond en dat kwam het veergedrag absoluut niet ten goede ... ( te laag ook niet trouwens ) , vering sloeg door tot uitslagpunt en meer vreemde bijverschijnselen ....
Eenmaal terug op de juiste hoogte waren alle klachten bij deze auto verdwenen.

??

Ik weet dat mijne zich aanpast aan het type weg waar je op zit, je merkt dat vooral als ik bij mij het dorp uit rij, zodra ik stop voor de voorrangs weg voel je de auto zakken.
best grappig Laughing

Profiel  

bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 07 maart 2007 10:56 PM
  [ # 19 ]

Ik heb onwetend over dit draadje een nieuw topic gestart ( Link ).
Heeft iemand een idee hoe je de wagenhoogte van een Zantia bijstelt (graag met plaatjes)
Wat moet de wagenhoogte zijn ?
Vanaf waar meet je dan tot op de grond ?

Bedankt.[/url]

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook