Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
JWH schreef:Regelmatig gingen de kleppen open. Wat een geweldig werk heeft het WW team geleverd!
We vroegen ons op de terugweg af welke CX’en helemaal niets hebben gehad.Wij kwamen op:
de equipes FSvM, de Vries/Holla, Terpstra/Brevet/Brevet, Born, Karjalainen/Vanne en Tarula.JW
Je kan er ook zo tegenaan kijken: De 17 CX’en hebben gezamenlijk zo’n 100.000 km afgelegd!
Dan valt het aantal defecten nog best mee. Reuze betrouwbare auto’s van gemiddeld 25 jaar oud!
Maar chapeau voor het wegenwachtteam!
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
En zo is dat !
JW
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
par eXeMple! schreef:Reuze betrouwbare auto’s van gemiddeld 25 jaar oud!
Tenminste 25 jaar oud bedoel je denk ik
De mijn is uit het laatste berline productie jaar 1989 en die is 25 jaar.
Voor een goede foto moet je een goed standpunt innemen en sommige mensen gaan daar erg ver in.
Hier het bewijs dat wij het eerste waren bij de historische toegangsroldeur. Frank was er nog eerder maar die dorst hem niet op de stoep te parkeren.
Tatarata, aanvalluh.
Die zonnebril past wel bij de hele setting.
Toegang tot de onderwereld van Parijs.
Rare bus op bijzondere plaats
Adri
Shit de foto’s komen niet (meer) op.
Resetten helpt niet, formaat verkleinen ook niet, help
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV
Breeze schreef:JWH schreef:We vroegen ons op de terugweg af welke CX’en helemaal niets hebben gehad. Wij kwamen op:
de equipes FSvM,Frank had toch iets lekkends onder de kap en dat was geen bier.
Adri
Gelukkig maar, dat zou zonde zijn
Mooie Citroën Select occasion. Wat moet die kosten?
Adri, je hebt niet gelinkt naar het plaatje maar naar de pagina waar het plaatje op staat. Even iedere foto openen in een nieuw venster en vervolgens die url kopiëren.
Totaal aantal Berichten: 200
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
Mijn CX 2400 GTi uit 1977 heeft de hele rit ook probleemloos afgelegd. Ik heb alleen in de aanloop even terug naar huis moeten rijden na een lekke koppakking in Denemarken. Gelukkig had ik tijd zat om dat probleem bij GJO te verhelpen en een week later alsnog via Finland naar Kiruna te rijden om daarna de memorabele Raid Arctique 2014 mee te mogen maken.
Toch wel jammer dat je daardoor de Noordkaap uit je plannen moest schrappen…
Totaal aantal Berichten: 200
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
Jammer, maar niet onoverkomelijk. Gewoon volgend jaar met de DS doen !
jaco schreef:Adri, je hebt niet gelinkt naar het plaatje maar naar de pagina waar het plaatje op staat.
Helaas Jaco, ik link naar de Tinypic server, zoals ik dat al jaren doe.
Adri
Waarom doet mijn plaatje het dan wel? Je moet op de een of andere manier verkeerd gelinkt hebben.
Als ik de link van jouw plaatje open, kom ik op een Tinypic-pagina waar inderdaad ook de bedoelde foto staat, maar ik kom niét direct op de specifieke foto. Wanneer ik de foto op de Tinypic-pagina control-klik (Mac, windows is rechter muisknop?) en kies om in een nieuw venster te openen en vervolgens die link kopieer, dan is de foto hier wel zichtbaar.
Kijk:
En zie hier het verschil in links:
Dit is jouw link: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2cqjn2v&s=8#.VAhE_Fa98bk
En dit is ‘mijn’ link: http://oi58.tinypic.com/2cqjn2v.jpg
Je krijgt een PB
Adri
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooi dat je CX probleemloos heeft gereden, goede prestatie!
Citrohenno schreef:Jammer, maar niet onoverkomelijk. Gewoon volgend jaar met de DS doen !
Volgend jaar is ook 60 jaar DS
Mijn Tinypics zijn op mysterieuze wijze weer aktief geworden. Vermoedelijk een hik in het Tinypic-programma, waar ik al eerder last van heb gehad. Toch maar eens een ander ploatjesprogramma gaan proberen.
En ik vind dat Peter er nu wel genoeg op staat.
Adri