giesaal schreef:Beste Wim V8,
Prima, jij hebt de wijsheid in pacht. Maar is het je inmiddels niet opgevallen dat je enkel en alleen voor eigen parochie preekt? En dat die parochie inmiddels is gedecimeerd tot één?
Groet,
Gies
Tel er maar één bij op!
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Ik wordt er zo flauw van dat er hier op het forum zoveel “kenners” zijn die denken een auto op waarde te kunnen schatten op basis van een paar foto’s
Ik zit 28 jaar in de auto’s, taxeer elke dag meerdere auto’s en het lukt mij nog steeds niet op basis van een paar mooie kiekjes, helaas.
En laten we vooral stoppen met vraagprijzen te bekritiseren van auto’s die te koop worden aangeboden die je niet “live” hebt gezien.
En als je geen 8500,—euro over hebt voor een GS is dat ieders goed recht. Koop dan lekker een rot gebakje voor 1000,- euro en ga lekker restaureren, plaatwerken, spuiten, bekleden en de techniek reviseren. Geloof mij; als het goed wordt gedaan kost je GS-je 12 mille als je klaar bent.
Helemaal eens, en tegen Karel zou ik willen zeggen: proficiat, jullie zijn nu met z’n tweeën, dus kunnen jullie je nu weer afsplitsen.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Praten over de waarde van een auto is gelijk aan praten over politiek. Dat moet je volgens mij zoveel mogelijk uit de weg gaan op een open forum. Wat je beter kan doen, in plaats van modder gooien, is de advertentie in de gaten houden. De prijs zakt nog sneller als de dagrente op het moment. En als je snel wilt handel kan hij nog goedkoper.
Deze leuke GS staat op marktplaats: klikkerdeklik
Foto’s zijn niet zo best, maar lijkt mij een fraaie auto. Interieur ook strak.
Leuk ding.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Met ‘gereviseerde’ koppen, zodat ie geschikt is voor loodvrij…..zucht. Weer iemand die een klok heeft horen luiden.
Maar verder ziet het er zo op de foto’s best leuk uit.
Thierry
http://link.marktplaats.nl/m854891237
Lichtblauwe GSA voor 350.
Gezien de foto en de (summiere) omschrijving vermoed ik dat ik de auto wel eens heb gezien. Betrof een vrij nette auto die lang had stilgestaan, weinig km’s en inderdaad hooguit een oppervlakkig roestplekje. Deze was een paar maanden terug ook ‘op de markt’, maar dit kan natuurlijk evengoed een andere zijn.
Groeten,
Daan
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Km stand is nauwelijks te achter halen bij een teller met 5 cijfers…
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
GSA heeft 6-cijferig telwerk
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ah, dan heb ik denk ik die van een GS in gedachten gehad…
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Inderdaad, GS heeft een 5-cijferig telwerk.
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik ga die blauwe morgen even bekijken, dat is hier maar 4 km vandaan. Maak ik ook wel even wat fotootjes.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik ben vanmiddag even wezen kijken bij die blauwe GSA. De eigenaar was er niet bij maar ik mocht m’n gang gaan.
Volgens mij is deze nog wel te redden.
Het plaatwerk oogt best redelijk. De deur rechtsvoor is zelfs in een keurige staat, de andere drie hebben echter wel de bekende roestvorming bij de onderrand. Rechts achter is wat met kit geknutseld maar dat is dan wel weer in kleur gespoten ... Er zijn op meerder plekken aanwijzingen dat er is bijgespoten; o.a. nevel op stootrubbers en dorpels. De kleur komt blijkbaar goed overeen want ik kon zo op het eerste gezicht niet zien waar die plekken precies zitten. Al het plaatwerk vertoont verder hier en daar (vlieg)roest maar weinig deuken, diepe krassen of ernstige rotterij.
De linker kant is het slechtst. Het voorste deel van de dorpel is daar slecht en bovenop het linker voorspatbord zit, naast de accubak, een gat. Links in de kofferbak, naast de wielkas, zit ook de bekende roestvorming. Nog geen gat maar met wat pulken waarschijnlijk wel. De voetenbak is aan de linker zijde ook niet helemaal gaaf maar geen flintstonespraktijken. Aan de rechter kant is er weinig aan de hand qua roest.
Van het interieur is alleen de passagiersstoel nog heel. De bestuurdersstoel heeft gaten en van de achterbank is de stof bovenop, als gewoonlijk, verdwenen.
De bodem heb ik niet kunnen bekijken. Starten kon uiteraard niet vanwege de lekkage. De benzinetank ligt al in de kofferbak, dat scheelt boutjes losdraaien als je de leidingen gaat vervangen. Er liggen ook moderne kentekenplaten in de auto en (helaas niet ingevulde) onderhoudsboekjes e.d.
Kortom: Een leuk project voor de knutselaar die iets bijzonders wil maar niet op zoek is naar een showroommodel. Het is geen schoonheid en ze heeft zichtbaar een behoorlijk tijdje stil gestaan. De banden zijn b.v. vierkant en stokoud.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance